Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
Żabka wspiera małą przedsiębiorczość w Polsce
Już 6000 osób prowadzi swój biznes z uśmiechniętym logotypem Żabki w 950 miejscowościach w całej Polsce. Sieć w ostatnich latach przeprowadziła szereg zmian – zmodernizowała swoje placówki, wprowadzając zarówno nową wizualizację sklepów, ich wyposażenie oraz oświetlenie, jak i nowości w asortymencie. Sieć skoncentrowała się także na stworzeniu szeregu narzędzi technologicznych i rozwiązań, które podnoszą jakość współpracy franczyzowej. Żabka wspiera swoich partnerów biznesowych w różnych okolicznościach, a wypracowane przez nią instrumenty wspomagające rozwój i kompetencje franczyzobiorców, pozwalając im z powodzeniem prowadzić biznes.
Pierwszy Żappka Store już dostępny dla klientów #Bezkas #Bezkolejek #Bezgotówki
Już od 14 czerwca br. klienci mogą zrobić zakupy w kilka sekund w pierwszym Żappka Store otwartym na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Żappka Store jest połączony z aplikacją żappka i nie ma w nim ani kas, ani obsługi. Placówka jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dzięki czemu klienci mogą korzystać z niego o dowolnej porze dnia czy nocy. Żappka Store wykorzystuje innowacyjną technologię opartą o AI, która powstała dzięki współpracy Żabki Future z amerykańską firmą technologiczną AiFi.
W miejscowościach turystycznych już działa 80 sklepów sezonowych sieci Żabka
Żabka dba o komfort turystów, którzy spędzają wakacje na terenie Polski i otwiera sklepy sezonowe. W tym roku jest ich 80 i są to zarówno placówki stacjonarne, jak i te zlokalizowane w specjalnie stawianych w sezonie turystycznym pawilonach. Większość działa w miejscowościach letniskowych nad Bałtykiem. Sezonowe Żabki znaleźć można także nad jeziorami: Białym w Okunince (woj. lubelskie) oraz Charzykowskim w Charzykowie (woj. pomorskie). Sklepy sezonowe Żabki to nie tylko wygoda dla turystów w codziennych zakupach spożywczych, ale też możliwość dodatkowego rozwoju i przychodu dla franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach.
Żabka osiągnęła neutralność plastikową w 2020 r. w ramach swoich marek własnych
Przy okazji jutrzejszego Międzynarodowego Dnia Ochrony Środowiska, Żabka podsumowuje swoje działania w trosce o planetę. Eksperci szacują, że od pół wieku ludzkość żyje na „kredyt ekologiczny”. Ziemia ma ograniczoną zdolność do odnawiania zasobów, co oznacza, że model ten nie może funkcjonować w nieskończoność. Żabka, obsługując dziennie ok. 2,5 mln klientów, ma świadomość roli, jaką może odegrać wobec ograniczania plastiku i zachęcania klientów do dokonywania dobrych dla planety wyborów. Celem Żabki jest cyrkularność, czyli zamknięcie obiegu surowców. W minionym roku Żabka jako pierwsza sieć handlowa w Polsce osiągnęła neutralność plastikową, co oznacza, że wraz z klientami i partnerami biznesowymi, zebrała tyle plastiku, ile wprowadziła do obiegu w swoich markach własnych i materiałach w sklepach. Doceniając znaczenie globalnych i regionalnych partnerstw na rzecz rozwiązywania największych wyzwań współczesności, Żabka przystąpiła też do Polskiego Paktu Plastikowego.
Lodowe szaleństwo w Żabce na Dzień Dziecka
Jest taki dzień w roku, który dzieci kochają szczególnie mocno. W Dniu Dziecka staramy się, aby najmłodsi spędzili czas tak jak lubią, robiąc to co sprawia, że uśmiech nie schodzi im z twarzy. Żeby osłodzić dzieciom ten dzień jeszcze bardziej, Żabka z okazji ich święta przygotowała specjalną ofertę promocyjną. Tego dnia wolno więcej. Nawet jeśli chodzi o słodycze.
Dietly.pl staje się częścią Grupy Żabka
28 maja spółka Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions – właściciel marki Dietly.pl – zawarły umowę, w efekcie której lider wśród platform cateringu dietetycznego dołączył do Grupy Żabka. Dietly.pl to największa i najszybciej rozwijająca się platforma e-commerce działająca w formule „marketplace” w obszarze rozwiązań dietetycznych. Oferta platformy obejmuje ponad 400 marek działających na polskim rynku cateringu dietetycznego. Wraz z zawarciem umowy Żabka stała się większościowym udziałowcem właściciela Dietly.pl. Twórcy platformy, Przemysław Skokowski i Waldemar Pieniak, pozostaną w rolach osób zarządzających i udziałowców, co zapewni kontynuację realizacji dotychczasowej wizji rozwoju platformy.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.