Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Upoluj świetne okazje w Żabce za 2 zeta
Masz ochotę na gorącą, aromatyczną kawę o poranku, a może wolisz schłodzony napój energetyczny? W ciągu dnia chętnie sięgasz po orzeźwiający napój gazowany lub lody, a wieczorami lubisz chłodne piwo? Już od jutra w Żabce ruszają happy hours, w ramach których ulubione napoje i przekąski klienci sieci będą mogli kupić za jedyne 2 zł. Produkty dostępne w ramach oferty „Masz 2 zeta, masz…” zmieniają się co 3 godziny, a co tydzień nastąpi zmiana całego promocyjnego asortymentu. Akcja trwa od 14 kwietnia do 11 maja br. włącznie.
Żabka uruchamia Program „Tu i teraz” dla franczyzobiorców
Franczyzobiorcy Żabki otrzymują wsparcie sieci w niemal każdym obszarze swojej działalności. Obecnie sieć udziela im wsparcia także w zakresie zatrudnienia personelu. Choć jako prywatni przedsiębiorcy, franczyzobiorcy samodzielnie odpowiadają za kwestie kadrowe w prowadzonych przez siebie sklepach, teraz mogą liczyć na dużą pomoc w tym zakresie dzięki nowemu programowi “Tu i teraz”. W ramach programu Żabka, przy współpracy z Agencjami Pracy, deleguje dodatkowe osoby do wsparcia osobowego placówek, które zgłaszają okresową potrzebę. Jednocześnie franczyzobiorcy nie wiążą się umową z tymczasowym personelem, a rozliczają się bezpośrednio z Agencją wyłącznie za przepracowane godziny. Nowa usługa wystartowała 16 marca br.
Żabka oferuje staże w ramach Programu Kariera Polskiej Rady Biznesu
Żabka Polska dołączyła do Programu Kariera Polskiej Rady Biznesu, oferującego płatne wakacyjne staże studentom i absolwentom. Jako najbardziej zaawansowana technologicznie sieć handlowa w Polsce przygotowała dla uczestników konkursu staże w obszarze e-commerce i analizy biznesowej. Celem Programu Kariera jest umożliwienie młodym ludziom odbycia stażu w renomowanych polskich firmach, a tym samym danie im szansy na zdobycie cennych praktycznych umiejętności i doświadczenia zawodowego.
Wycofanie produktu PEANUT M&M’S ICE CREAM 62g, nr partii: 028D2DOE01, 028D3DOE01, 028E1DOE01
informujemy, że w związku ze stwierdzeniem nieprawidłowego oznakowania produktu, tzn. brakiem oznakowania w języku polskim, w tym polskich nazw występujących alergenów w produkcie: PEANUT M&M’S ICE CREAM 62g, wyprodukowanym przez: Mars Wrigley Confectionery, dystrybutor Mars Polska Sp. z o.o. oznakowanym numerami partii 028D2DOE01, 028D3DOE01, 028E1DOE01 i datą minimalnej trwałości 31.12.2021 r. podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży w/w partii towaru. Spożycie produktów w/w partii przez osoby uczulone na którykolwiek z użytych składników alergennych (soja, mleko, laktoza lub orzeszki ziemne) może wywołać negatywne skutki zdrowotne.
Żabka wycofuje plastikowe torby z sieci
Sieć Żabka wyeliminowała ze swoich sklepów zbędne, jednorazowe materiały z plastiku. Torby na zakupy, tzw. zrywki oraz plastikowe wieczka do kubków na kawę zastąpiły całkowicie biodegradowalne, papierowe odpowiedniki. W ten sposób Żabka wraz z klientami zredukuje zużycie plastiku aż o 1000 ton rocznie. Żabka chce budować wśród klientów pozytywne nawyki proekologiczne, dlatego promuje odpowiedzialne zakupy i zachęca do przychodzenia z własnymi torbami.
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska, członkiem Kapituły konkursu „25 under 25”
W Kapitule tegorocznej, 3. edycji konkursu „25 under 25”, jako przedstawiciel świata biznesu, zasiadł Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska. Podczas uroczystej gali ogłoszenia zwycięzców wygłosił on laudację na cześć laureatki w kategorii „Zrównoważony rozwój i klimat” – Marty Konopko, założycielki firmy „Wielorazówka” z Poznania. „25 under 25” to inicjatywa zapoczątkowana w 2018 przez warszawskie biuro McKinsey & Company oraz miesięcznik Forbes, mająca na celu wyłonienie i wsparcie 25 młodych osób, pełnych pasji, nietuzinkowych pomysłów i odwagi do działania, które w przyszłości mają szansę wpłynąć na rozwój polskiej gospodarki i społeczeństwa.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.