Biuro Prasowe

Kasztelan wjeżdża konno do Żabki. Kasztelan wjeżdża konno do Żabki.

Kasztelan wjeżdża konno do Żabki.

Żabka po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kreacją marketingową, tym razem zrealizowaną we współpracy z dostawcą piwa Kasztelan – Carlsberg Polska. Spot reklamowy, w którym Kasztelan odwiedza sklep sieci, wjeżdżając do niego konno i zachęcając: Do Żabki racz Waść wpaść, jest już emitowany w telewizji.

Czytaj więcejKasztelan wjeżdża konno do Żabki.
Nowa marka produktów roślinnych tylko w Żabce! Nowa marka produktów roślinnych tylko w Żabce!

Nowa marka produktów roślinnych tylko w Żabce!

Coraz więcej osób w Polsce wyklucza lub ogranicza spożycie mięsa. Z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną, która będzie miała swoją premierę w wybranych sklepach Żabka w całej Polsce. Plant Hunter to najwyższej jakości i w pełni roślinne produkty. W smaku mają przypominać tradycyjne dania, zaspokajając apetyt nawet największych mięsożerców. Roślinne polowanie rozpocznie się już 28 kwietnia br.

Czytaj więcejNowa marka produktów roślinnych tylko w Żabce!
Gazeta.pl i Żabka ze wspólną inicjatywą wsparcia działań proekologicznych UAM w Poznaniu Gazeta.pl i Żabka ze wspólną inicjatywą wsparcia działań proekologicznych UAM w Poznaniu

Gazeta.pl i Żabka ze wspólną inicjatywą wsparcia działań proekologicznych UAM w Poznaniu

Współpraca Żabki i portalu Gazeta.pl z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza jest wynikiem specjalnej akcji portalu „Reklama dla klimatu”, w ramach której firmy mogą zgłaszać swoje projekty ekologiczne, a redakcja wybiera najlepsze z nich i prezentuje na łamach serwisu za symboliczną złotówkę. Żabka została jednym z reklamodawców przyjętych do projektu, ale zainicjowała wykorzystanie środków finansowych, jakie musiałaby przekazać na kampanię, na wsparcie instytucji realizującej proekologiczne projekty. Portal Gazeta.pl wskazał właśnie poznański Uniwersytet.

Czytaj więcejGazeta.pl i Żabka ze wspólną inicjatywą wsparcia działań proekologicznych UAM w Poznaniu
Żabka kontynuuje współpracę z Volkswagen Samochody Dostawcze Żabka kontynuuje współpracę z Volkswagen Samochody Dostawcze

Żabka kontynuuje współpracę z Volkswagen Samochody Dostawcze

Żabka kontynuuje efektywną współpracę z marką Volkswagen Samochody Dostawcze na polu elektromobilności. Flotę Żabki zasiliły kolejne auta. Są to cztery elektryczne Volkswageny Transportery ABT, z których korzystać będą Interwencyjne Grupy Serwisowe, na co dzień obsługujące usterki w sklepach. To pierwsze tego typu auta z zabudową serwisową w Europie.

Czytaj więcejŻabka kontynuuje współpracę z Volkswagen Samochody Dostawcze
Żabka Polska uczestnikiem inicjatywy Franczyza 2.0 Żabka Polska uczestnikiem inicjatywy Franczyza 2.0

Żabka Polska uczestnikiem inicjatywy Franczyza 2.0

Sieć Żabka uczestniczy w nowo zainaugurowanym projekcie Franczyza 2.0. Ma on na celu zaprezentowanie franczyz, które we wzorcowy sposób dzielą się z zrzeszonymi w niej przedsiębiorcami swoją wiedzą, ich działalność opiera się na dobrze ułożonym modelu organizacyjnym, a funkcjonowanie bazuje na trzech głównych filarach: strategia, edukacja, technologia. Żabka, która zrzesza obecnie blisko 6000 franczyzobiorców, dzięki czemu jest największą siecią franczyzową w Polsce, nieustannie rozwija się zarówno pod względem liczby placówek, jak i stosowanych innowacji w biznesie. W ramach projektu przedstawiciele sieci opowiedzą o doświadczeniu w budowaniu drobnej przedsiębiorczości na lokalnych rynkach w całym kraju oraz o wsparciu technologicznym dedykowanym franczyzobiorcom.

Czytaj więcejŻabka Polska uczestnikiem inicjatywy Franczyza 2.0
Nowe smoothies Foodini w ofercie Żabki Nowe smoothies Foodini w ofercie Żabki

Nowe smoothies Foodini w ofercie Żabki

Żabka pobudza zmysły swoich klientów i wprowadza dwa nowe warianty ulubionego smoothies Foodini – Czarująco różowy (truskawka, malina, kiwi, chia) i Intensywnie czerwony (czarna porzeczka, siemię lniane, gruszka). To kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której sieć oferuje w 100% roślinne płynne przekąski owocowo-warzywne. Dla wszystkich, którzy sięgną po nowe odsłony Foodini, Żabka przygotowała atrakcyjne promocje. Od 14 kwietnia br. przez dwa tygodnie są one dostępne w cenie 3,99 zł przy zakupie 2 sztuk (cena regularna to 4,99 zł/szt.). A od 28 kwietnia br. przez kolejne dwa tygodnie w promocyjnej cenie 3,99 zł będą mogli je zakupić użytkownicy aplikacji żappka.

Czytaj więcejNowe smoothies Foodini w ofercie Żabki

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.