Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Kasztelan wjeżdża konno do Żabki.
Żabka po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kreacją marketingową, tym razem zrealizowaną we współpracy z dostawcą piwa Kasztelan – Carlsberg Polska. Spot reklamowy, w którym Kasztelan odwiedza sklep sieci, wjeżdżając do niego konno i zachęcając: Do Żabki racz Waść wpaść, jest już emitowany w telewizji.
Nowa marka produktów roślinnych tylko w Żabce!
Coraz więcej osób w Polsce wyklucza lub ogranicza spożycie mięsa. Z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną, która będzie miała swoją premierę w wybranych sklepach Żabka w całej Polsce. Plant Hunter to najwyższej jakości i w pełni roślinne produkty. W smaku mają przypominać tradycyjne dania, zaspokajając apetyt nawet największych mięsożerców. Roślinne polowanie rozpocznie się już 28 kwietnia br.
Gazeta.pl i Żabka ze wspólną inicjatywą wsparcia działań proekologicznych UAM w Poznaniu
Współpraca Żabki i portalu Gazeta.pl z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza jest wynikiem specjalnej akcji portalu „Reklama dla klimatu”, w ramach której firmy mogą zgłaszać swoje projekty ekologiczne, a redakcja wybiera najlepsze z nich i prezentuje na łamach serwisu za symboliczną złotówkę. Żabka została jednym z reklamodawców przyjętych do projektu, ale zainicjowała wykorzystanie środków finansowych, jakie musiałaby przekazać na kampanię, na wsparcie instytucji realizującej proekologiczne projekty. Portal Gazeta.pl wskazał właśnie poznański Uniwersytet.
Żabka kontynuuje współpracę z Volkswagen Samochody Dostawcze
Żabka kontynuuje efektywną współpracę z marką Volkswagen Samochody Dostawcze na polu elektromobilności. Flotę Żabki zasiliły kolejne auta. Są to cztery elektryczne Volkswageny Transportery ABT, z których korzystać będą Interwencyjne Grupy Serwisowe, na co dzień obsługujące usterki w sklepach. To pierwsze tego typu auta z zabudową serwisową w Europie.
Żabka Polska uczestnikiem inicjatywy Franczyza 2.0
Sieć Żabka uczestniczy w nowo zainaugurowanym projekcie Franczyza 2.0. Ma on na celu zaprezentowanie franczyz, które we wzorcowy sposób dzielą się z zrzeszonymi w niej przedsiębiorcami swoją wiedzą, ich działalność opiera się na dobrze ułożonym modelu organizacyjnym, a funkcjonowanie bazuje na trzech głównych filarach: strategia, edukacja, technologia. Żabka, która zrzesza obecnie blisko 6000 franczyzobiorców, dzięki czemu jest największą siecią franczyzową w Polsce, nieustannie rozwija się zarówno pod względem liczby placówek, jak i stosowanych innowacji w biznesie. W ramach projektu przedstawiciele sieci opowiedzą o doświadczeniu w budowaniu drobnej przedsiębiorczości na lokalnych rynkach w całym kraju oraz o wsparciu technologicznym dedykowanym franczyzobiorcom.
Nowe smoothies Foodini w ofercie Żabki
Żabka pobudza zmysły swoich klientów i wprowadza dwa nowe warianty ulubionego smoothies Foodini – Czarująco różowy (truskawka, malina, kiwi, chia) i Intensywnie czerwony (czarna porzeczka, siemię lniane, gruszka). To kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której sieć oferuje w 100% roślinne płynne przekąski owocowo-warzywne. Dla wszystkich, którzy sięgną po nowe odsłony Foodini, Żabka przygotowała atrakcyjne promocje. Od 14 kwietnia br. przez dwa tygodnie są one dostępne w cenie 3,99 zł przy zakupie 2 sztuk (cena regularna to 4,99 zł/szt.). A od 28 kwietnia br. przez kolejne dwa tygodnie w promocyjnej cenie 3,99 zł będą mogli je zakupić użytkownicy aplikacji żappka.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.