Biuro Prasowe

Żabka wdrożyła innowacyjny system zarządzania Żabka wdrożyła innowacyjny system zarządzania

Żabka wdrożyła innowacyjny system zarządzania

Żabka Polska wdrożyła unikalne, oparte o chmurę narzędzie do zarządzania siecią franczyzową bazujące na rozwiązaniach Salesforce. Nowy System Zarządzania Relacjami z Franczyzobiorcami integruje w jednym miejscu dane dotychczas dostępne w różnych aplikacjach, zapewniając jeszcze lepszą i szybszą obsługę blisko 6000 franczyzobiorców sieci Żabka. Dzięki uproszczeniu i przyspieszeniu wielu procesów skalowalna platforma będzie wspierać potrzeby firmy związane z jej rozwojem. Partnerem technologicznym odpowiedzialnym za wdrożenie systemu jest Accenture w Polsce.

Czytaj więcejŻabka wdrożyła innowacyjny system zarządzania
Sklepy Żabka bezpieczne dla klientów, również w czasie pandemii Sklepy Żabka bezpieczne dla klientów, również w czasie pandemii

Sklepy Żabka bezpieczne dla klientów, również w czasie pandemii

Minął rok od kiedy Żabka jako pierwsza sieć sklepów w Polsce, we współpracy z niezależną jednostką certyfikującą TÜV Nord Polska stworzyła program „Bezpieczeństwo i Higiena+”. Celem programu jest podwyższanie standardów bezpieczeństwa higienicznego i zwiększenie zaufania klientów do sklepów Żabka oraz ofertowanych w sieci produktów. Znak BiH+ od TÜV NORD jest dodatkową gwarancją bezpiecznych zakupów i zachowania najwyższych norm higienicznych w sieci Żabka.

Czytaj więcejSklepy Żabka bezpieczne dla klientów, również w czasie pandemii
Taka franczyza „to żabkość na rynku” Taka franczyza „to żabkość na rynku”

Taka franczyza „to żabkość na rynku”

Żabka, największa sieć sklepów convenience w Polsce, rozpoczęła nową odsłonę kampanii skierowanej do potencjalnych franczyzobiorców. Tym razem przekonuje, że jej oferta „To Żabkość” – wyróżnia ją rzadkość i wyjątkowość na polskim rynku. Przekaz skupia się wokół twardych danych liczbowych: 5000 zł wkładu własnego, 16000 zł podstawowego przychodu miesięcznie, wyposażony i zatowarowny sklep na start. W kampanii biorą udział przedsiębiorcy współpracujący z siecią prowadzący sklepy w różnych częściach Polski.

Czytaj więcejTaka franczyza „to żabkość na rynku”
Dobra Karma dla duszy i ciała tylko w Żabce! Dobra Karma dla duszy i ciała tylko w Żabce!

Dobra Karma dla duszy i ciała tylko w Żabce!

Jestem tym, co jem – to dewiza, którą wyznaje coraz szersza grupa konsumentów. Jednak wiele osób żyje w ciągłym biegu i mimo, iż prawidłowe odżywianie jest niezwykle ważne, wciąż brakuje im czasu na przygotowanie wartościowych posiłków. To właśnie z myślą o tych osobach sieć Żabka wprowadziła do swojej oferty markę własną – Dobra Karma – a teraz postanowiła odświeżyć wizerunek marki i przypomnieć jak ważne jest to, co jemy. Nowa oferta jest bardzo różnorodna, a proponowane posiłki urozmaicone. Żabka ułatwia klientom dbanie o siebie i swój dobrostan, zachęcając do wybierania pożywienia odpowiedniego dla dobrego samopoczucia.

Czytaj więcejDobra Karma dla duszy i ciała tylko w Żabce!
Wysoka jakość i bezpieczeństwo zakupów w Żabkach Wysoka jakość i bezpieczeństwo zakupów w Żabkach

Wysoka jakość i bezpieczeństwo zakupów w Żabkach

Żabka przywiązuje dużą wagę do jakości i bezpieczeństwa sprzedawanych w sieci produktów oraz bezpieczeństwa pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych sieci. Z troską podchodzi również do spraw dotyczących dbałości o środowisko naturalne. Mając na uwadze dobro klientów oraz franczyzobiorców, Żabka cały czas podnosi standardy, czego potwierdzeniem są pozytywne wyniki kolejnych audytów wg. wymagań norm ISO w tym zakresie, przeprowadzone przez wiodącą, międzynarodową Jednostkę Certyfikującą TÜV NORD Polska.

Czytaj więcejWysoka jakość i bezpieczeństwo zakupów w Żabkach
Prezes UOKiK wydał zgodę na włączenie Maczfit do Grupy Żabka Prezes UOKiK wydał zgodę na włączenie Maczfit do Grupy Żabka

Prezes UOKiK wydał zgodę na włączenie Maczfit do Grupy Żabka

22 kwietnia 2021 roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na włączenie spółki Maczfit, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce, w strukturę Grupy Żabka. Transakcja jest kolejnym krokiem w realizacji strategii Żabki opartej na rozbudowie ekosystemu modern convenience oraz integracji rozwiązań e-commerce.

Czytaj więcejPrezes UOKiK wydał zgodę na włączenie Maczfit do Grupy Żabka

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.