Biuro Prasowe

Pierwszy Żappka Store już dostępny dla klientów #Bezkas #Bezkolejek #Bezgotówki Pierwszy Żappka Store już dostępny dla klientów #Bezkas #Bezkolejek #Bezgotówki

Pierwszy Żappka Store już dostępny dla klientów #Bezkas #Bezkolejek #Bezgotówki

Już od 14 czerwca br. klienci mogą zrobić zakupy w kilka sekund w pierwszym Żappka Store otwartym na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Żappka Store jest połączony z aplikacją żappka i nie ma w nim ani kas, ani obsługi. Placówka jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dzięki czemu klienci mogą korzystać z niego o dowolnej porze dnia czy nocy. Żappka Store wykorzystuje innowacyjną technologię opartą o AI, która powstała dzięki współpracy Żabki Future z amerykańską firmą technologiczną AiFi.

Czytaj więcejPierwszy Żappka Store już dostępny dla klientów #Bezkas #Bezkolejek #Bezgotówki
W miejscowościach turystycznych już działa 80 sklepów sezonowych sieci Żabka W miejscowościach turystycznych już działa 80 sklepów sezonowych sieci Żabka

W miejscowościach turystycznych już działa 80 sklepów sezonowych sieci Żabka

Żabka dba o komfort turystów, którzy spędzają wakacje na terenie Polski i otwiera sklepy sezonowe. W tym roku jest ich 80 i są to zarówno placówki stacjonarne, jak i te zlokalizowane w specjalnie stawianych w sezonie turystycznym pawilonach. Większość działa w miejscowościach letniskowych nad Bałtykiem. Sezonowe Żabki znaleźć można także nad jeziorami: Białym w Okunince (woj. lubelskie) oraz Charzykowskim w Charzykowie (woj. pomorskie). Sklepy sezonowe Żabki to nie tylko wygoda dla turystów w codziennych zakupach spożywczych, ale też możliwość dodatkowego rozwoju i przychodu dla franczyzobiorców, którzy na co dzień prowadzą sklep w standardowych lokalizacjach.

Czytaj więcejW miejscowościach turystycznych już działa 80 sklepów sezonowych sieci Żabka
Żabka osiągnęła neutralność plastikową w 2020 r. w ramach swoich marek własnych Żabka osiągnęła neutralność plastikową w 2020 r. w ramach swoich marek własnych

Żabka osiągnęła neutralność plastikową w 2020 r. w ramach swoich marek własnych

Przy okazji jutrzejszego Międzynarodowego Dnia Ochrony Środowiska, Żabka podsumowuje swoje działania w trosce o planetę. Eksperci szacują, że od pół wieku ludzkość żyje na „kredyt ekologiczny”. Ziemia ma ograniczoną zdolność do odnawiania zasobów, co oznacza, że model ten nie może funkcjonować w nieskończoność. Żabka, obsługując dziennie ok. 2,5 mln klientów, ma świadomość roli, jaką może odegrać wobec ograniczania plastiku i zachęcania klientów do dokonywania dobrych dla planety wyborów. Celem Żabki jest cyrkularność, czyli zamknięcie obiegu surowców. W minionym roku Żabka jako pierwsza sieć handlowa w Polsce osiągnęła neutralność plastikową, co oznacza, że wraz z klientami i partnerami biznesowymi, zebrała tyle plastiku, ile wprowadziła do obiegu w swoich markach własnych i materiałach w sklepach. Doceniając znaczenie globalnych i regionalnych partnerstw na rzecz rozwiązywania największych wyzwań współczesności, Żabka przystąpiła też do Polskiego Paktu Plastikowego.

Czytaj więcejŻabka osiągnęła neutralność plastikową w 2020 r. w ramach swoich marek własnych
Lodowe szaleństwo w Żabce na Dzień Dziecka Lodowe szaleństwo w Żabce na Dzień Dziecka

Lodowe szaleństwo w Żabce na Dzień Dziecka

Jest taki dzień w roku, który dzieci kochają szczególnie mocno. W Dniu Dziecka staramy się, aby najmłodsi spędzili czas tak jak lubią, robiąc to co sprawia, że uśmiech nie schodzi im z twarzy. Żeby osłodzić dzieciom ten dzień jeszcze bardziej, Żabka z okazji ich święta przygotowała specjalną ofertę promocyjną. Tego dnia wolno więcej. Nawet jeśli chodzi o słodycze.

Czytaj więcejLodowe szaleństwo w Żabce na Dzień Dziecka
Dietly.pl staje się częścią Grupy Żabka Dietly.pl staje się częścią Grupy Żabka

Dietly.pl staje się częścią Grupy Żabka

28 maja spółka Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions – właściciel marki Dietly.pl – zawarły umowę, w efekcie której lider wśród platform cateringu dietetycznego dołączył do Grupy Żabka. Dietly.pl to największa i najszybciej rozwijająca się platforma e-commerce działająca w formule „marketplace” w obszarze rozwiązań dietetycznych. Oferta platformy obejmuje ponad 400 marek działających na polskim rynku cateringu dietetycznego. Wraz z zawarciem umowy Żabka stała się większościowym udziałowcem właściciela Dietly.pl. Twórcy platformy, Przemysław Skokowski i Waldemar Pieniak, pozostaną w rolach osób zarządzających i udziałowców, co zapewni kontynuację realizacji dotychczasowej wizji rozwoju platformy.

Czytaj więcejDietly.pl staje się częścią Grupy Żabka
Zgarnij 10 tys. zł lub piłkę z autografem Jerzego Dudka Zgarnij 10 tys. zł lub piłkę z autografem Jerzego Dudka

Zgarnij 10 tys. zł lub piłkę z autografem Jerzego Dudka

Klienci Żabki uwielbiają loterie! Nic dziwnego, skoro w tych organizowanych przez sieć nie ma przegranych, a każdy los niesie ze sobą nagrodę! W loterii nagrodą główną są bony na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł. Klienci sieci mogą także „zdrapać” konsole PlayStation5 z grą FIFA, piłki z autografem Jerzego Dudka, bony na zakupy oraz kody rabatowe na wybrane produkty. W sumie czeka ponad 4,6 mln nagród. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić w Żabce cztery piwa i odebrać zdrapkę. Sieć przygotowała coś specjalnego dla użytkowników aplikacji – z żappką każdy wygrywa podwójnie! Zabawa trwa do 6 lipca br. lub do wyczerpania zdrapek.

Czytaj więcejZgarnij 10 tys. zł lub piłkę z autografem Jerzego Dudka

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.