Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Szukaj zielonych cenówek w sklepach Żabka i korzystaj z wyjątkowych promocji
Sieć Żabka przygotowała nie lada gratkę dla użytkowników swojej aplikacji mobilnej. W ramach trwającej do 20 lipca br. akcji promocyjnej ok. 50 produktów dostępnych jest w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo, przy zakupie min. dwóch produktów, klienci mogą skorzystać z rabatów sięgających nawet 70%. Artykuły objęte promocją można łatwo odnaleźć na sklepowych półkach – są oznaczone specjalnymi, zielonymi etykietami. Chcąc skorzystać z promocji, należy zeskanować żappkę podczas dokonywania płatności przy kasie.
Ekologiczny mural Żabki pochłonie smog w centrum Poznania
Żabka kontynuuje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju, podejmując kolejne kroki promujące recykling jako jeden ze sposobów na ograniczenie produkcji pierwotnego plastiku. Rok po wprowadzeniu do oferty sieci wody marki własnej OD NOWA w butelce z materiałów pochodzących w 100% z recyklingu, produkowanej z użyciem odnawialnych źródeł energii o znacznie niższym śladzie węglowym, w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 23 został odsłonięty specjalny mural. Przedstawia ilustrację wody mineralnej OD NOWA zaprojektowaną przez lokalnego artystę oraz hasła zachęcające do odnowy organizmu i środowiska, które sieć chce zaszczepić wśród swoich klientów. Zarówno produkt, jak i samo działanie przybliża Żabkę do realizacji zobowiązania, że zrównoważone życie w zgodzie z planetą, jest możliwe dla każdego i na co dzień. Mural jest wyjątkowy, bo pomalowany farbami oczyszczającymi powietrze ze smogu. To także pierwsza tego typu realizacja w Polsce, która po zmroku podświetlona jest energią z paneli fotowoltaicznych.
Nowa oferta franczyzowa
Żabka kontunuuje rozwijanie swojej oferty franczyzowej. Od 1 lipca br. wszyscy nowi franczyzobiorcy zyskują 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwsze dwanaście miesięcy oraz możliwość uzyskania do 12 tys. zł dodatkowego wsparcia finansowego na rozwój biznesu. Nowa oferta stanowi solidne zabezpieczenie dla początkującego franczyzobiorcy i pozwala skupić się na rozwoju biznesu, szczególnie na pierwszym etapie funkcjonowania sklepu i zapewnienia dostępności produktów. Z oferty mogą skorzystać wszyscy zainteresowani prowadzeniem własnej placówki pod zielonym szyldem, którzy pomyślnie przejdą etap rekrutacji i szkoleń. Dodatkowo sieć Żabka zapewnia swoim franczyzobiorcom w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, a także możliwość dalszego rozwoju kompetencji i pełne wsparcie.
Żabka wspiera zrównoważone życie w zgodzie z planetą
Żabka jako firma odpowiedzialna już dziś myśli o lepszym jutrze i aktywnie działa na rzecz zrównoważonego życia w zgodzie z planetą, dla każdego i na co dzień. Doświadczenia minionego roku, związane z pandemią COVID, będące niespodziewanym egzaminem dla ludzi, struktur, organizacji i wartości, skłoniły wiele firm do nowego spojrzenia na otoczenie. Żabka była już w trakcie wyznaczenia nowych, ambitnych celów rozwoju i zdefiniowania kompleksowej strategii odpowiedzialności. To działanie wpisało się także w nowe wyzwania. Strategia ESG jest oparta na czterech filarach, którymi są: zrównoważony styl życia, pozytywny wpływ na otoczenie, odpowiedzialna organizacja i zielona planeta. Założenia nowej Strategii Odpowiedzialności firmy, priorytety i zobowiązania strategiczne Grupy Żabka na najbliższe lata, a także podsumowanie zrealizowanych w 2020 roku działań w obszarach odpowiedzialności Żabki przedstawione zostały w raporcie „Wygodnie i Odpowiedzialnie”. Choć Spółka nie jest zobowiązana wymogami formalnymi do raportowania ESG, publikacja została sporządzona zgodnie z międzynarodowym standardem raportowania pozafinansowego Global Reporting Initiative (GRI) i poddana niezależnej zewnętrznej weryfikacji.
Żabka odświeża wizerunek oferty gastronomicznej
Żabka to największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną. Dzięki ponad 7200 sklepom, zlokalizowanym na terenie całego kraju, zawsze blisko i po drodze każdy klient ma dostęp do prostych, ale jednocześnie smacznych i szybkich w przygotowaniu przekąsek na ciepło lub gorącej, świeżo mielonej, aromatycznej kawy. Oferowane przez Żabkę jedzenie to jakość, która budzi zaufanie klientów. A ponieważ powszechnie wiadomo, że człowiek „je także oczami”, Żabka odświeża wizerunek oferty gastronomicznej. Wyraziste, kolorowe, „popowe” opakowania, kreatywne nazwy i reklamy po prostu budzą uśmiech.
Żabka wspiera małą przedsiębiorczość w Polsce
Już 6000 osób prowadzi swój biznes z uśmiechniętym logotypem Żabki w 950 miejscowościach w całej Polsce. Sieć w ostatnich latach przeprowadziła szereg zmian – zmodernizowała swoje placówki, wprowadzając zarówno nową wizualizację sklepów, ich wyposażenie oraz oświetlenie, jak i nowości w asortymencie. Sieć skoncentrowała się także na stworzeniu szeregu narzędzi technologicznych i rozwiązań, które podnoszą jakość współpracy franczyzowej. Żabka wspiera swoich partnerów biznesowych w różnych okolicznościach, a wypracowane przez nią instrumenty wspomagające rozwój i kompetencje franczyzobiorców, pozwalając im z powodzeniem prowadzić biznes.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.