Żabka odsłania kurtynę. 11 000. sklep w Polsce otwarty w wyjątkowej lokalizacji
Sieć sklepów Żabka osiągnęła kolejny kamień milowy, otwierając swoją 11 000. placówkę w Polsce. Nowy sklep, zlokalizowany w Warszawie przy ul. Moliera 8, w bezpośrednim sąsiedztwie Teatru Wielkiego, wpisuje się w tkankę i charakter miasta. To znaczący moment w historii sieci, która od ponad dwóch dekad wspiera rozwój przedsiębiorczości, tworząc stabilne fundamenty dla rozwoju tysięcy lokalnych biznesów. Żabka utrzymuje tempo ekspansji i zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami otwiera ponad 1000 sklepów rocznie.
Biuro Prasowe
Żabka ma powody do świętowania. Córka partnerki ds. szkoleń została brązową medalistką we wspinaczce sportowej w Paryżu!
Córka naszej partnerki ds. szkoleń została dzisiaj brązową medalistką w Paryżu. Polka w swoim starcie z czasem 6,53 sekund pokonała Indonezyjkę Rajiah Sallsabillah.
Kolejne dwa sklepy Żabka przy autostradzie A2 już otwarte!
Sieć Żabka otworzyła kolejne dwa sklepy przy autostradzie A2. Nowe placówki zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach, w miejscowościach Rogoziniec i Chociszewo. Wyróżniają je nowoczesne rozwiązania i wyjątkowa aranżacja, które umożliwiają nie tylko szybkie zakupy, ale także zachęcają do relaksu i konsumpcji ciepłych posiłków w komfortowych warunkach na miejscu.
Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły
31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty mobilnej w ogólnopolskiej telewizji. W ofercie subskrypcji od Red Bulla dostaniemy m.in. pół roku nielimitowanego internetu, nielimitowane rozmowy i sms-y oraz szansę na wiele konkursowych nagród. Ponadto, przy zakupie startera w Żabce, odebrać można za darmo dowolną przekąskę Haps!
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie podczas trwających wakacji, Żabka zachęca do sięgania po zbilansowane dania gotowe i przekąski skomponowane przy współpracy z dietetykiem, które dostępne są w każdym sklepie sieci. Kolejna odsłona kampanii „Głodny? Mniam to w Żabce!” pod hasłem „Głodny DobreGO?” zawiera szeroki wybór produktów marek własnych oznaczonych etykietą programu „Porcja DobreGO!”.
Żabka Nano dba o nawodnienie i odpoczynek klientów latem
Fala upałów aktualnie przetacza się przez Polskę, a w wielu miejscach temperatury przekraczają 30 stopni Celsjusza. Według prognoz synoptyków tegoroczne wakacje będą naprawdę gorące! Dlatego Żabka Nano postanowiła zadbać o odpowiednie nawodnienie i odpoczynek swoich klientów. Przez całe lato w wybranych sklepach sieci obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł klienci mogą odebrać za darmo wodę Od Nowa. Do końca lipca br. trwa także konkurs, w którym do wygrania jest 100 voucherów na 2-dniowy pobyt z noclegiem w parku wodnym Suntago dla 2 osób. Akcję wspiera kampania marketingowa.
Żabka podpisała strategiczne partnerstwo z Microsoft w obszarze AI
Żabka rozszerza wieloletnią współpracę z Microsoft w zakresie innowacji, stawiając na dynamiczne przyspieszenie wzrostu w oparciu o sztuczną inteligencję. Strategiczne partnerstwo zakłada wzmocnienie rozwoju sieci z wykorzystaniem AI w czterech kluczowych obszarach takich jak: efektywność sklepów, rozwój międzynarodowy, transformacja wewnątrz firmy oraz analityka danych odpowiadająca na potrzeby klientów. Będąca liderem transformacji technologicznej Żabka, jako pierwsza organizacja z branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej, będzie pracować wspólnie z Microsoft m.in. nad zastosowaniem inteligentnego asystenta wspierającego pracę aż 2,5 tysiąca pracowników.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.