Żabka wskrzesza dawne logo. Premiera inspirowanej latami 90. limitowanej kolekcji ubrań i gadżetów
Dla najmłodszych pokoleń Żabka istnieje od zawsze – urodzeni po 1998 roku, kiedy sieć powstała, nie znają świata bez niej. Teraz marka reaktywuje poprzednie kultowe logo i wprowadza limitowaną kolekcję…
Biuro Prasowe
Strasznie wyjątkowe produkty marek własnych z okazji Halloween już dostępne w Żabce!
Z okazji Halloween Żabka przygotowała bogatą ofertę produktów poświęconych tematyce popularnego w wielu zakątkach świata święta. W tym roku, oprócz znanego już hot doga Dogula, klienci sieci spróbować mogą takich ciepłych przekąsek jak Halloween Boo!rger i Halloween Bagietucha. W asortymencie nie zabrakło też pełnowartościowych posiłków z programu „Porcja DobreGO!” taki jak Halloween Makabresse Bolognese i Halloween Vampierogi.
Franczyzobiorcy Żabki z nagrodami w konkursie Top Franczyzobiorca 2024
Podczas 23. Targów Franczyzy, które odbyły się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, po raz trzeci przyznano prestiżowe wyróżnienia w ramach konkursu „Top Franczyzobiorca”. W tegorocznej edycji nagrody otrzymali m.in. Michał Zimny oraz Anna Stencel. Franczyzobiorcy Żabki zdobyli wyróżnienia za swoje niesamowite inicjatywy, które miały prawdziwy wpływ na ich lokalne społeczności.
Żabka Polska Partnerem Strategicznym 23. edycji Targów Franczyzy w Warszawie
Targi Franczyza 2024 to kolejna edycja największego tego typu wydarzenia w Europie Centralnej. Podobnie jak w latach poprzednich, także i w tym roku Żabka jest Partnerem Strategicznym wydarzenia. Targi odbędą się w dniach 24-26 października br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Prościej, nowocześniej i wygodniej w nowej aplikacji Żappka
Topowa aplikacja Żappka jest na rynku już od 5 lat i niejeden raz zaskoczyła swoich użytkowników unikatowymi rozwiązaniami. Tym razem w nowej wersji, użytkownicy Żappki zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka jak: Żabka Jush, Maczfita, Dietly, czy Żabka Nano. Aplikacja ma ulepszony, intuicyjny interfejs i szereg nowych funkcji. Obecnie trwa pierwszy etap udostępnienia aplikacji, a użytkownicy w najbliższych tygodniach cyklicznie będą dostrzegać nowe rozwiązania Żappki. Dotychczas z aplikacji korzystało ponad 10 mln osób.
Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz w sklepach sieci dostępne są kody, za które nabyć można wirtualną walutę, tzw. V-dolce. Zakup kodów w Żabce wiąże się z wieloma benefitami, które z pewnością ucieszą graczy.
Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności w ramach programu „Dobre Życie”
Sieć sklepów Żabka jest zawsze blisko lokalnych społeczności, czując się ich częścią, a jej franczyzobiorcy chcą mieć realny wpływ na poprawę jakości życia w swoim najbliższym otoczeniu. Dlatego Grupa Żabka utworzyła specjalny program grantowy „Dobre Życie” skierowany do przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldem sieci, którzy mają pomysł na aktywności prospołeczne i chcą wdrożyć je w życie. Gra miejska, warsztaty malarstwa abstrakcyjnego, zajęcia z jogi na plaży czy warsztaty teatralne to tylko niektóre inicjatywy franczyzobiorców, które zostaną zrealizowane jeszcze tej jesieni.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.