Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
To NIEzwykły Store, to Żappka Store!
Żappka Store jest już dostępna w czterech lokalizacjach: dwóch w Poznaniu, w Krakowie i Warszawie. Unikalny na rynku koncept pozwala na zakup przekąski lub napoju w ciągu kilku sekund, bez kolejek, bez gotówki ani kontaktu z obsługą. Jedyne co trzeba mieć to smartfon z zainstalowaną aplikacją Żappka i włączoną usługą Żappka Pay. Obecnie koncept będzie rozwijany i doskonalony. Pierwsza placówka ruszyła w czerwcu br. w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Żabka Polska partnerem Kongresu 590
Żabka Polska kolejny raz została partnerem Kongresu 590, jednego z kluczowych wydarzeń gospodarczych w kraju. Tegoroczna, 6. edycja Kongresu odbywa się w dniach 5-6 października w Warszawie pod hasłem „Nowe możliwości”.
Żabka z nowym cyklem podcastów i filmów wideo przybliżających jej model franczyzowy
Sieć rusza z nową serią materiałów przybliżających szczegóły oferty franczyzowej osobom zainteresowanym prowadzeniem własnego biznesu. Inwestuje w nowe narzędzia komunikacji z myślą szczególnie o osobach zabieganych, które w wygodny sposób mogą pozyskać cenną biznesową wiedzę. W ramach nowego cyklu filmów video oraz podcastów Żabka przybliża potencjalnym franczyzobiorcom specyfikę funkcjonowania jej modelu biznesowego czy sprawdzone rozwiązania pomagające w osiągnięciu sukcesu z prowadzenia własnej działalności. Materiały dostępne są na stronie www, kanale YouTube, a także w przypadku nagrań audio na platformach streamingowych.
Loteria dla franczyzobiorców Żabki już trwa.
Żabka od wielu lat promuje płatności bezgotówkowe. We wszystkich ponad 7500 sklepach sieci można zapłacić za zakupy i usługi na wiele sposobów m.in. kartą, smartwatchem etc. We współpracy z Visa zaprosiła ponad 6000 franczyzobiorców do udziału w loterii TransAKCJA Visa. W puli znalazło się ponad 6100 nagród o łącznej wartości ponad 500 000 zł. Samochód Toyota Aygo, czyli jedna z nagród kwartalnych, właśnie trafił do rąk franczyzobiorczyni Żabki z Wielkopolski.
Żabka Polska partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego
Żabka Polska kolejny raz została partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego, jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Europie Centralnej, który odbywa się w dniach 20-22 września br. w Katowicach.
Żabka Partnerem szczytu The Future of Emerging Europe w Brukseli
Żabka Polska została Partnerem tegorocznej edycji szczytu The Future of Emerging Europe, będącego platformą wymiany doświadczeń i opinii, podczas którego eksperci z całej Europy omawiali będą problemy wschodzącej Europy. Szczyt odbywa się 15 września br. w Brukseli oraz jedocześnie w formule online. Dyskusje w trakcie szczytu skupią się wokół pięciu filarów tematycznych: Ludzie, Planeta, Dobrobyt, Partnerstwo i Pokój. Firmę Żabka Polska na szczycie reprezentuje Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu Żabka Polska ds. Strategii Konsumenckich.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.