Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
Innowacyjny miejski filtr oczyści powietrze ze smogu
Żabka w ramach partnerstwa ze startupami Oxygen City i Airly postawiła w centrum Poznania filtr, który oczyści ze smogu przeszło 9 000 000 m3 powietrza w ciągu miesiąca. Taka ilość powietrza pozwoliłaby wypełnić całą bryłę Stadionu Narodowego aż 9 razy. Żabka walczy ze smogiem i bilansuje zanieczyszczenia wprowadzane poprzez eksploatację własnej floty samochodowej na terenie stolicy Wielkopolski. Filtr antysmogowy został postawiony przy ul. Matyi 8 w Poznaniu, przy Centrali firmy Żabka. Jego uruchomienie nastąpi 12 stycznia br.
Franczyzobiorcy Żabki wspierają 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Żabka weźmie aktywny udział w zbiórce na rzecz 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kolorowe puszki Fundacji staną w ponad 7900 sklepach w całej Polsce, których franczyzobiorcy i ich pracownicy tradycyjnie włączą się do akcji. Żabka będzie zbierała datki od 5 do 30 stycznia 2022 roku, na kiedy zaplanowany został jubileuszowy 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zebrane w tym roku środki zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
Noworoczne postanowienie to nie marnować żywności
Co roku na całym świecie marnowana jest aż 1/3 produkowanej żywności. Według danych Greenpeace, Polska zajmuje niechlubną 5. pozycję w Europie – każdy z nas co roku wyrzuca aż 230 kg jedzenia. Najwięcej marnujemy go w czasie świąt. Udałoby się tego uniknąć, gdybyśmy odpowiednio przechowywali żywność i zmienili swoje nawyki na lepsze. Zachęca do tego Żabka, zapraszając do dołączenia do kampanii na rzecz niemarnowania żywności, którą realizuje wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności.
Pierwsza Żabka Nano otwarta w Decathlonie
W sklepie Decathlon w Piasecznie została otwarta pierwsza bezobsługowa Żabka Nano, w której klienci będą mogli zrobić szybkie zakupy bez kolejek. Sieci nawiązały współpracę, aby zapewnić klientom jeszcze większy komfort szybkich zakupów. Testowany koncept różni się od dotychczas otwieranych placówek autonomicznych Żabki innowacyjną metodą autoryzacji i płatności za zakupy, dokonywanej dzięki karcie płatniczej.
Żabka wdrożyła innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej Workai
Transformacja cyfrowa jest jednym z filarów rozwoju Grupy Żabka. Firma z sukcesem realizuje jej kolejne etapy, stawiając na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania kierowane nie tylko do swoich klientów, ale także do pracowników. By zwiększyć ich zaangażowanie i usprawnić przepływ informacji wewnątrz organizacji, firma wdrożyła dostępną w chmurze wielokanałową platformę doświadczeń pracownika Workai. Narzędzie łączy funkcje intranetu, wewnętrznej bazy wiedzy, narzędzi analitycznych oraz pracowniczych mediów społecznościowych. Wdrożone w ciągu zaledwie kilku miesięcy rozwiązanie jest docenianym na rynku produktem – jednym z 10 najlepiej zaprojektowanych intranetów na świecie.
Żabka pierwszą firmą w Polsce z naukowo zatwierdzonymi celami dekarbonizacji
Żabka Polska jest pierwszą firmą w Polsce i pierwszą siecią spożywczą w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, której cele dekarbonizacji, zawarte w jej strategii ESG, zostały naukowo zweryfikowane i zatwierdzone przez międzynarodową inicjatywę Science Based Targets (SBTi). Firma udowadnia w ten sposób, że obrana przez nią droga redukcji emisji gazów cieplarnianych i podjęte zobowiązania to realny plan.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.