Biuro Prasowe

Żabka wdrożyła innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej Workai Żabka wdrożyła innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej Workai

Żabka wdrożyła innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej Workai

Transformacja cyfrowa jest jednym z filarów rozwoju Grupy Żabka. Firma z sukcesem realizuje jej kolejne etapy, stawiając na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania kierowane nie tylko do swoich klientów, ale także do pracowników. By zwiększyć ich zaangażowanie i usprawnić przepływ informacji wewnątrz organizacji, firma wdrożyła dostępną w chmurze wielokanałową platformę doświadczeń pracownika Workai. Narzędzie łączy funkcje intranetu, wewnętrznej bazy wiedzy, narzędzi analitycznych oraz pracowniczych mediów społecznościowych. Wdrożone w ciągu zaledwie kilku miesięcy rozwiązanie jest docenianym na rynku produktem – jednym z 10 najlepiej zaprojektowanych intranetów na świecie.

Czytaj więcejŻabka wdrożyła innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej Workai
Żabka pierwszą firmą w Polsce z naukowo zatwierdzonymi celami dekarbonizacji Żabka pierwszą firmą w Polsce z naukowo zatwierdzonymi celami dekarbonizacji

Żabka pierwszą firmą w Polsce z naukowo zatwierdzonymi celami dekarbonizacji

Żabka Polska jest pierwszą firmą w Polsce i pierwszą siecią spożywczą w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, której cele dekarbonizacji, zawarte w jej strategii ESG, zostały naukowo zweryfikowane i zatwierdzone przez międzynarodową inicjatywę Science Based Targets (SBTi). Firma udowadnia w ten sposób, że obrana przez nią droga redukcji emisji gazów cieplarnianych i podjęte zobowiązania to realny plan.

Czytaj więcejŻabka pierwszą firmą w Polsce z naukowo zatwierdzonymi celami dekarbonizacji
Polityka Równości w Żabce Polityka Równości w Żabce

Polityka Równości w Żabce

Żabka chcąc być właściwym, bezpiecznym i przyjaznym miejscem dla każdej z osób w niej pracujących stworzyła wewnętrzną Politykę Równości, określając najważniejsze zasady w kontekście sprawiedliwego traktowania wszystkich zatrudnionych i współpracujących osób, a także cele i wytyczne związane z tworzeniem włączającej kultury organizacyjnej.

Czytaj więcejPolityka Równości w Żabce
Tomasz Blicharski nagrodzony tytułem Chief Digital Officer of The Year Tomasz Blicharski nagrodzony tytułem Chief Digital Officer of The Year

Tomasz Blicharski nagrodzony tytułem Chief Digital Officer of The Year

Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future, został nagrodzony tytułem Chief Digital Officer of the Year 2021. Kapituła konkursu doceniła transformację cyfrową Grupy Żabka. Nagroda jest także zwieńczeniem ciężkiej pracy wszystkich zespołów w Żabce, które codziennie pracują nad poszukiwaniem i wdrażaniem innowacji. Organizatorami konkursu są redakcje Business Insider oraz Forbes. Partnerem honorowym jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

Czytaj więcejTomasz Blicharski nagrodzony tytułem Chief Digital Officer of The Year
Sięgnij po zaskakująco dobrą „Dobrą paczkę” z Żabki Sięgnij po zaskakująco dobrą „Dobrą paczkę” z Żabki

Sięgnij po zaskakująco dobrą „Dobrą paczkę” z Żabki

Na świecie rocznie marnuje się ok. 1 mld ton żywności. W samej Unii Europejskiej jest to 88 mln ton. Polska znajduje się w niechlubnej czołówce – do marnowania żywności przyznaje się aż 42 proc. społeczeństwa. Ponad 1/3 tej grupy deklaruje, że wyrzuca produkty spożywcze nawet kilka razy w miesiącu. A przecież marnowanie żywności to także marnowanie cennych zasobów m.in. wody i energii. Żabka podjęła działania, które mają przeciwdziałać temu problemowi. W 55 poznańskich sklepach ruszyła pilotażowa akcja – „Dobra Paczka”, w ramach której klienci mogą zamówić zestaw dwóch produktów z krótkim terminem przydatności do spożycia za połowę ceny. Zamówienie należy złożyć w ramach usługi „Zamów i odbierz”.

Czytaj więcejSięgnij po zaskakująco dobrą „Dobrą paczkę” z Żabki
Żabka rozwija zespół sprzedaży, by lepiej wspierać franczyzobiorców Żabka rozwija zespół sprzedaży, by lepiej wspierać franczyzobiorców

Żabka rozwija zespół sprzedaży, by lepiej wspierać franczyzobiorców

Żabka to lider w tworzeniu rozwiązań modern convenience i jedna z najprężniej rozwijających się sieci handlowych w Europie. Sklepów z uśmiechniętym, zielonym logotypem przybywa, regularnie rośnie też liczba osób decydujących się na współpracę z Żabką w ramach umowy franczyzowej. Aktualnie sieć w całej Polsce poszukuje ok. 30 partnerów ds. sprzedaży, inicjując przy tym oryginalną kampanię rekrutacyjną. Żabka zapewnia im szeroki pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, elastyczny czas pracy oraz indywidualnie dopasowany model szkoleń.

Czytaj więcejŻabka rozwija zespół sprzedaży, by lepiej wspierać franczyzobiorców

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.