Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Tomasz Blicharski nagrodzony tytułem Chief Digital Officer of The Year
Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future, został nagrodzony tytułem Chief Digital Officer of the Year 2021. Kapituła konkursu doceniła transformację cyfrową Grupy Żabka. Nagroda jest także zwieńczeniem ciężkiej pracy wszystkich zespołów w Żabce, które codziennie pracują nad poszukiwaniem i wdrażaniem innowacji. Organizatorami konkursu są redakcje Business Insider oraz Forbes. Partnerem honorowym jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii.
Sięgnij po zaskakująco dobrą „Dobrą paczkę” z Żabki
Na świecie rocznie marnuje się ok. 1 mld ton żywności. W samej Unii Europejskiej jest to 88 mln ton. Polska znajduje się w niechlubnej czołówce – do marnowania żywności przyznaje się aż 42 proc. społeczeństwa. Ponad 1/3 tej grupy deklaruje, że wyrzuca produkty spożywcze nawet kilka razy w miesiącu. A przecież marnowanie żywności to także marnowanie cennych zasobów m.in. wody i energii. Żabka podjęła działania, które mają przeciwdziałać temu problemowi. W 55 poznańskich sklepach ruszyła pilotażowa akcja – „Dobra Paczka”, w ramach której klienci mogą zamówić zestaw dwóch produktów z krótkim terminem przydatności do spożycia za połowę ceny. Zamówienie należy złożyć w ramach usługi „Zamów i odbierz”.
Żabka rozwija zespół sprzedaży, by lepiej wspierać franczyzobiorców
Żabka to lider w tworzeniu rozwiązań modern convenience i jedna z najprężniej rozwijających się sieci handlowych w Europie. Sklepów z uśmiechniętym, zielonym logotypem przybywa, regularnie rośnie też liczba osób decydujących się na współpracę z Żabką w ramach umowy franczyzowej. Aktualnie sieć w całej Polsce poszukuje ok. 30 partnerów ds. sprzedaży, inicjując przy tym oryginalną kampanię rekrutacyjną. Żabka zapewnia im szeroki pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, elastyczny czas pracy oraz indywidualnie dopasowany model szkoleń.
Czarna przekąska na Black Friday. Panini Black dostępne w Żabce od 24 listopada br.
Black Friday – czyli oficjalne rozpoczęcie sezonu przedświątecznych zakupów – zdobywa w Polsce coraz większą popularność. W ten dzień niemal we wszystkich sklepach znaleźć można specjalne akcje promocyjne. Z roku na rok zakupy na ten dzień planuje też coraz większa grupa konsumentów. Nietypową niespodziankę dla wszystkich przygotowała Żabka. Do sklepów sieci trafi bowiem wyjątkowa, czarna przekąska – Panini Black – czyli limitowana wersja kanapki na ciepło. Jednocześnie Żabka wzbogaca ofertę gastronomiczną o Panini Roślinne.
19 listopada – Światowy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet
Światowy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet (Women’s Entrepreneurship Day) to największe na świecie wydarzenie wspierające przedsiębiorczość i rozwój finansowy kobiet, które obchodzone jest w 144 krajach, w tym również w Polsce. Wśród ponad 6 300 franczyzobiorców sieci Żabka ponad połowę stanowią kobiety. Prowadzą one placówki w niemal każdym zakątku Polski, zarówno w małych miastach, jak i aglomeracjach miejskich.
LISTA TOP 5 rozwiązań franczyzowych Żabki
Żabka jest jedną z najbardziej aktywnych na rynku franczyzowym sieci, która tworzy unikatowe, autorskie rozwiązania dla przedsiębiorców, ułatwiające codzienne prowadzenie biznesu. Poniżej TOP 5 najbardziej wyjątkowych działań odpowiadających na potrzeby dzisiejszych franczyzobiorców:
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.