Biuro Prasowe

Żabka ma patent na udaną majówkę Żabka ma patent na udaną majówkę

Żabka ma patent na udaną majówkę

Majówka, a wraz z nią sezon na grillowanie, zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji sieć Żabka przygotowała dla wszystkich amatorów ucztowania na świeżym powietrzu specjalną ofertą, która obowiązuje od 27 kwietnia br. i potrwa przez cały sezon grillowy. Znalazły się w niej m.in. królujące na rusztach soczyste kiełbasy, delikatne sery, wzbogacające smak potraw ketchupy i sosy oraz bogaty wybór napojów i słonych przekąsek. Klienci zaopatrzą się w sklepach Żabka także w jednorazowy grill oraz niezbędne akcesoria. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Grill bez spiny na patencie”.

Czytaj więcejŻabka ma patent na udaną majówkę
Żabka Polska partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego Żabka Polska partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Żabka Polska partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Żabka Polska kolejny raz została partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego, jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Europie Centralnej, który odbędzie się w dniach 25-27 kwietnia br. w Katowicach.

Czytaj więcejŻabka Polska partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego
Przelej żappsy znajomemu – nowa funkcjonalność w aplikacji mobilnej Żappka Przelej żappsy znajomemu – nowa funkcjonalność w aplikacji mobilnej Żappka

Przelej żappsy znajomemu – nowa funkcjonalność w aplikacji mobilnej Żappka

Żappka to świetny przykład na to, jak technologia może zmienić oblicze handlu. Aplikacja to nie tylko program lojalnościowy, to także oferty i usługi dla klientów. Żabka regularnie dodaje do niej nowe funkcjonalności – od 4 kwietnia br. każdy użytkownik Żappki ma możliwość przelewania swoich żappsów na konto znajomego, innego użytkownika tej aplikacji mobilnej. Dziennie można dokonać transferu maksymalnie 1 200 żappsów. Punkty lojalnościowe zbierane podczas zakupów w sklepach sieci Żabka można wymieniać na atrakcyjne nagrody.

Czytaj więcejPrzelej żappsy znajomemu – nowa funkcjonalność w aplikacji mobilnej Żappka
Żabka wycofała ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego Żabka wycofała ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego

Żabka wycofała ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego

Rozpoczynając w marcu 2022 roku proces wycofywania ze sprzedaży jaj kurzych pochodzących z chowu klatkowego, Żabka wypełnia kolejne zobowiązanie zawarte w swojej strategii odpowiedzialności. Dobrostan zwierząt ma dla Żabki ogromne znaczenie, stąd decyzja o wycofaniu z dystrybucji jaj oznaczonych klasyfikacją 3. W ofercie sklepów Żabka w Polsce dostępne są jaja z hodowli ściółkowych, ekologicznych oraz z wolnego wybiegu.

Czytaj więcejŻabka wycofała ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego
Żabka po raz kolejny z tytułem Retailer of the Year 2021 Żabka po raz kolejny z tytułem Retailer of the Year 2021

Żabka po raz kolejny z tytułem Retailer of the Year 2021

Żabka została nagrodzona tytułem Retailer of the Year 2021 w kategorii Sklepy małego formatu. Nagroda została wręczona podczas tegorocznej edycji European Circular Retail Congress, 6 kwietnia w Hotelu Hilton Double Tree w Warszawie. Wyróżnienia przyznawane dzięki głosom firm współpracujące z sieciami – ich dostawców, mają dla Żabki szczególne znaczenie – są wyrazem zaufania i uznania za satysfakcjonującą współpracę. Dla nagrodzonej firmy, otrzymanie takiego wyróżnienia jest zawsze ogromnym zaszczytem.

Czytaj więcejŻabka po raz kolejny z tytułem Retailer of the Year 2021
Smart biznes potrzebuje smart rozwiązań Smart biznes potrzebuje smart rozwiązań

Smart biznes potrzebuje smart rozwiązań

W Żabce Smart, działającej przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu, badane są nowe rozwiązania technologiczne, mające na celu usprawnienie pracy franczyzobiorców. Ta wyjątkowa Żabka „komunikuje się” z franczyzobiorcą i sprzedawcami oraz „wykonuje” za nich niektóre czynności. Czujniki zalania, automatyczny pomiar temperatury w sklepie, pomiar zużycia energii czy komunikacja na słuchawki uwalniają ich czas, pozwalają skupić się na obsłudze klienta, a przy tym są przyjazne dla planety. Po przeanalizowaniu wyników osiągniętych przez sklep, Żabka wybierze najbardziej efektywne rozwiązania i zaadaptuje je w większej liczbie należących do sieci placówek. To kolejny krok w realizacji strategii franczyzocentryczności, zgodnie z którą sieć tworzy innowacyjne rozwiązania pomagające przedsiębiorcom prowadzić lokalny biznes.

Czytaj więcejSmart biznes potrzebuje smart rozwiązań

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.