Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Żabka nagrodzona za projekt sklepów autonomicznych
Żabka Polska znalazła się w gronie wyróżnionych przez redakcję money.pl liderów polskiej gospodarki. Firma zdobyła nagrodę money.pl w kategorii Technologia Roku za projekt autonomicznych sklepów Żabka Nano. Wyróżnienie odebrał Paweł Grabowski, dyrektor rozwiązań bezobsługowych w Żabka Future, na gali finałowej, która odbyła się 11 maja podczas Impact’22 w Poznaniu.
Żabka Polska partnerem strategicznym Impact’22 w Poznaniu
Żabka Polska została partnerem strategicznym konferencji Impact’22, która odbywa się w dniach 11-12 maja br. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Impact’22 to najbardziej prestiżowe wydarzenie gospodarczo-technologiczne w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym udział biorą topowi managerowie z największych globalnych firm, decydenci polityczni, regulatorzy, wybitni naukowcy oraz światowej klasy eksperci oraz mówcy.
Pociąg żywności za ponad 1 milion zł dla ludności Ukrainy
Dzięki zaangażowaniu klientów Żabki, sieć zebrała ponad 1 000 000 zł. Środki pozyskane dzięki użytkownikom Żappki – którzy chętnie wymieniali punkty lojalnościowe zbierane w czasie zakupów, czyli tzw. żappsy, na cegiełki charytatywne – oraz klientom – którzy zdecydowali się przekazać datki za pośrednictwem płatności bezgotówkowych – zostaną przekazane organizacjom prowadzącym działania pomocowe w Ukrainie. Część z nich pozwoliła także na sfinansowanie kolejnego transportu z pomocą humanitarną. Dedykowany pociąg towarowy od Grupy Żabka, CVC Capital Partners oraz Partners Group dotarł do Kijowa. Do ludności cywilnej trafi 60 ton żywności z długim terminem ważności, wody oraz niezbędnych środków higienicznych. Pociąg został zorganizowany we współpracy z Urzędem Miasta Warszawa.
Żabka ma patent na udaną majówkę
Majówka, a wraz z nią sezon na grillowanie, zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji sieć Żabka przygotowała dla wszystkich amatorów ucztowania na świeżym powietrzu specjalną ofertą, która obowiązuje od 27 kwietnia br. i potrwa przez cały sezon grillowy. Znalazły się w niej m.in. królujące na rusztach soczyste kiełbasy, delikatne sery, wzbogacające smak potraw ketchupy i sosy oraz bogaty wybór napojów i słonych przekąsek. Klienci zaopatrzą się w sklepach Żabka także w jednorazowy grill oraz niezbędne akcesoria. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Grill bez spiny na patencie”.
Żabka Polska partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego
Żabka Polska kolejny raz została partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego, jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Europie Centralnej, który odbędzie się w dniach 25-27 kwietnia br. w Katowicach.
Przelej żappsy znajomemu – nowa funkcjonalność w aplikacji mobilnej Żappka
Żappka to świetny przykład na to, jak technologia może zmienić oblicze handlu. Aplikacja to nie tylko program lojalnościowy, to także oferty i usługi dla klientów. Żabka regularnie dodaje do niej nowe funkcjonalności – od 4 kwietnia br. każdy użytkownik Żappki ma możliwość przelewania swoich żappsów na konto znajomego, innego użytkownika tej aplikacji mobilnej. Dziennie można dokonać transferu maksymalnie 1 200 żappsów. Punkty lojalnościowe zbierane podczas zakupów w sklepach sieci Żabka można wymieniać na atrakcyjne nagrody.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.