Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Żabka nawiązuje współpracę z marką Żywiec.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki „Maj”. Jednocześnie sieć zachęca swoich klientów, będących użytkownikami Żappki, do udziału w loterii, w ramach której mogą oni wygrać bilety na kultową już trasę koncertową Męskie Granie. Żabka przygotowała także ofertę specjalną – „Zestaw na Bifor”, czyli nowe panini z gyrosem roślinnym oraz piwem Żywiec dostępne w wyjątkowej cenie 10 zł za zestaw.
Nowości w ofercie sieci sklepów Żabka
Żabka rozbudowuje swoją ofertę usług prepaid dostępnych w sklepach sieci, wprowadzając do sprzedaży eKarty podarunkowe Empik i Empik Go oraz karty CDA Premium. To doskonały i zawsze trafiony pomysł na prezent.
Żabka rekrutuje do jednego z najnowocześniejszych centrów logistycznych w Europie
Żabka Polska rozwija swoją sieć logistyczną, budując k. Radzymina pod Warszawą jedno z największych i najbardziej innowacyjnych centrów logistycznych w Europie. Uruchomienie nowego obiektu o powierzchni ok. 60 000 m2 planowane jest na I kwartał 2023 r. Dzięki tej inwestycji pracę w regionie znajdzie ponad 600 osób – zatrudnionych bezpośrednio przez Żabkę lub we współpracujących z nią firmach. Właśnie ruszyła rekrutacja pracowników, realizowana przez Gi Group.
Kultowy hot-dog z Żabki serwowany przez… robota
Żabka Nano, jeden z najnowszych konceptów sieci Żabka, właśnie wzbogacił się o kolejne nowatorskie rozwiązanie – robota Robbie, który będzie serwował klientom kultowe już hot-dogi. Pierwszy taki robot funkcjonuje od niedawna w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Przygotowuje hot-dogi w trzech prostych krokach, zgodnie z zamówieniem klienta. Urządzenie powstało przy współpracy Żabki i VeloxAlpha S.A.
Żabka Polska z trzema wyróżnieniami w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2022
Żabka Polska znalazła się w gronie pracodawców nagrodzonych w XI edycji konkursu Employer Branding Excellence Awards, organizowanego przez HRM Institute. Firma została wyróżniona aż w trzech kategoriach konkursowych – jury doceniło Żabkę za kampanię offline „To żabkość!”, kampanię wewnętrzną „Chwaling Days 2021” oraz kreację graficzną projektu „Badanie Gallupa”. Nagrody w konkursie EBEA 2022 zostały wręczone podczas gali, która odbyła się 9 czerwca br. w czasie konferencji EB Summit 2022.
Żabka nagrodzona aż dwoma Listkami CSR POLITYKI
Tygodnik „Polityka” docenił działania Żabki w zakresie zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności i ładu korporacyjnego, a także zaangażowanie organizacji w pomoc Ukrainie, przyznając sieci Złoty Listek CSR. Żabka otrzymała także Zielony Listek CSR, czyli przyznawane w tym roku po raz pierwszy wyróżnienie. Dla nagradzanych nim firm redukcja negatywnego wpływu na klimat jest kluczowym elementem działań. Wyniki XI już edycji Listków CSR POLITYKI ogłoszono 31 maja br.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.