Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
Bydgoszczanie, zróbcie coś dobrego na rzecz środowiska i dajcie opakowaniom drugie życie!
Żabka zachęca mieszkańców Bydgoszczy do zbiórki plastiku i metalu oraz darowania opakowaniom drugiego życia, wdrażając rozwiązania zgodne z założeniami gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ). W ramach pilotażowego projektu „Zielona Odnowa” od 19 grudnia rusza zbiórka w pierwszych 8 sklepach, przed którymi stanęły EKOmaty, czyli automaty umożliwiające selektywną zbiórkę opakowań po napojach z plastiku i metalu. Projekt przyniesie korzyści nie tylko planecie – zebrany surowiec posłuży bowiem do stworzenia nowych opakowań, dzięki czemu mniej śmieci trafi na wysypiska. Zyskają także klienci – za każdą oddaną plastikową butelkę lub puszkę, otrzymać można 50 żappsów. Projekt docelowo ma objąć wszystkie sklepy zlokalizowane na terenie Bydgoszczy.
Żabu odnalezione w aplikacji Żappka! Żabka rusza z testem gry. To pierwszy tego typu projekt na europejskim rynku retail
Poszukiwania Żabu zostały zakończone! Żabu – wirtualna żaba, która uwielbia jabłka i częste prysznice przebywa w aplikacji Żappka, czekając na użytkowników, którzy będą chcieli się nim zaopiekować. Żabu uwielbia grać w gry i ma nadzieję, że znajdą się osoby, z którymi będzie mogło dzielić swoją pasję. Chcesz się zaopiekować Żabu? W dniach 12-19 grudnia br. zarejestruj się na stronie: zabu.zabka.pl. Będziesz miał szansę dołączyć do 5 000 wyjątkowych graczy, którzy jako pierwsi poznają Żabu i przetestują jedyną na europejskim rynku retail grę dostępną tylko w aplikacji sieci sklepów Żabka.
Żabka uruchamia z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej program certyfikacji dla franczyzobiorców
Żabka wprowadza „Projekt Strategicznej Edukacji”, którego celem jest wzrost kompetencji biznesowych franczyzobiorców oraz wyjście naprzeciw zgłaszanym przez nich potrzebom edukacyjnym. Ma on także za zadanie podnieść kompetencje partnerów ds. szkoleń i trenerów Żabki, aby w metodyczny i nowoczesny sposób pełnili rolę wewnętrznych edukatorów. Projekt realizowany jest w ramach Partnerstwa Strategicznego z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej i Moniką Ferreirą, autorką projektu i metodyki budowania systemów sieciowych Franczyza 2.0, Founding Partnerem w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy. Realizacja programu wpisuje się w Strategię Odpowiedzialności Grupy Żabka, której jednym z celów jest podniesienie poziomu satysfakcji franczyzobiorców ze współpracy z siecią.
„Paczka z uśmiechem”. Policjanci w roli Mikołajów wręczyli pacjentom poznańskich szpitali dziecięcych upominki od Żabki
Z okazji Mikołajek, Żabka Polska we współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Policji IPA, obdarowała małych pacjentów dwóch poznańskich szpitali. Sieć przygotowała 450 paczek, które wręczyli dzieciom funkcjonariusze Referatu Interwencyjnego Wydziału Sztab Policji KMP w Poznaniu. Mikołaj odwiedził pacjentów Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka przy ul. Wrzoska oraz Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej.
Wyjątkowy Prezent już w Żabce!
Szukasz pomysłu na niebanalny prezent, który zagwarantuje obdarowanej osobie niezapomniane chwile oraz idealnie dopasuje się do jej preferencji i nastroju? Z pomocą przychodzi Żabka. Sieć rozbudowuje ofertę usług prepaid, wprowadzając do sprzedaży kartę podarunkową Wyjątkowy Prezent w czterech wariantach cenowych. Umożliwia ona dostęp do pełnej oferty największego w Polsce serwisu z „prezentami w formie przeżyć”, bez konieczności posiadania konta bankowego lub karty kredytowej.
Konsumenci mówią „tak” uwalnianiu swojego czasu – Żabka podsumowuje pierwszy miesiąc nowej kampanii
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich – użytkowników w digitalu, telewidzów, słuchaczy radia czy widzów w kinach. Bez wątpienia podbiła serca odbiorców – aż 90 proc. badanych ocenia ją pozytywnie, zwracając uwagę na jej nowoczesny, atrakcyjny i emocjonalny charakter.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.