Biuro Prasowe

20. edycja Targów Franczyza z partnerstwem strategicznym Żabki 20. edycja Targów Franczyza z partnerstwem strategicznym Żabki

20. edycja Targów Franczyza z partnerstwem strategicznym Żabki

Targi Franczyza to spotkanie przedstawicieli kilkuset firm franczyzowych z tysiącami osób zainteresowanych tym modelem biznesowym. Żabka Polska została Partnerem Strategicznym 20. edycji wydarzenia. Firma przygotowała specjalną ofertę dla uczestników Targów, którzy rozpoczną z nią biznes do końca br. Tegoroczna odsłona targów odbywa się w dniach 20-22 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Czytaj więcej20. edycja Targów Franczyza z partnerstwem strategicznym Żabki
Żabka z 500 autami hybrydowymi Toyoty Żabka z 500 autami hybrydowymi Toyoty

Żabka z 500 autami hybrydowymi Toyoty

Żabka kontynuuje działania mające na celu ochronę środowiska i zmniejszenie swojego śladu węglowego. W trosce o komfort użytkowników, mieszkańców miast oraz planety, we współpracy z liderem rynku motoryzacyjnego w Polsce – Toyotą – zasila swoją flotę pracowniczą 500 autami hybrydowymi Toyota Yaris Cross. Pierwsze egzemplarze są już użytkowane przez Żabkę, a kolejne dołączą do jej floty do końca 2022 roku. Pojazdy dostarcza Toyota Bońkowscy, wiodący dealer Toyoty w Wielkopolsce i doświadczony partner w budowie niskoemisyjnych flot samochodowych. Za zarządzanie flotą odpowiedzialny jest NFM Nivette Fleet Management, jeden z liderów branży wynajmu aut w Polsce.

Czytaj więcejŻabka z 500 autami hybrydowymi Toyoty
Żabka inauguruje rok akademicki ofertą dla studentów Żabka inauguruje rok akademicki ofertą dla studentów

Żabka inauguruje rok akademicki ofertą dla studentów

Wraz z rozpoczęciem nowego roku akademickiego Żabka otwiera pierwszy autonomiczny sklep w domu studenckim, zlokalizowanym w nowoczesnym budynku Basecamp we Wrocławiu. Sieć zachęca również studentów do korzystania z programu „Dobra Paczka”, mającego na celu ratowanie żywności przed zmarnowaniem. Program dostępny jest w wybranych placówkach we Wrocławiu i w Poznaniu.

Czytaj więcejŻabka inauguruje rok akademicki ofertą dla studentów
Uwolnij swój czas. Żabka w nowej odsłonie mówi o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących Uwolnij swój czas. Żabka w nowej odsłonie mówi o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących

Uwolnij swój czas. Żabka w nowej odsłonie mówi o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących

12 października br. Żabka uruchomi nową kampanię i pokaże swoim klientom, jak towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas. Według badań to właśnie brak wolnego czasu jest dla współczesnych konsumentów jednym z najważniejszych wyzwań – barierą w realizowaniu pasji i zainteresowań, a często również źródłem stresu, frustracji i życiowego wypalenia. W odpowiedzi na to, Żabka w nowej kampanii w atrakcyjny i angażujący sposób opowiada o tym, jak dzięki swojej bliskości, dopasowanym produktom i wygodnemu procesowi zakupowemu, pomaga klientom uporać się z tym ważnym w życiu wyzwaniem.

Czytaj więcejUwolnij swój czas. Żabka w nowej odsłonie mówi o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących
Grupa Żabka poszukuje startupów, których celem jest wywarcie pozytywnego wpływu na otoczenie Grupa Żabka poszukuje startupów, których celem jest wywarcie pozytywnego wpływu na otoczenie

Grupa Żabka poszukuje startupów, których celem jest wywarcie pozytywnego wpływu na otoczenie

Grupa Żabka wspólnie z Kozminski Business Hub – organizacją zajmującą się poszukiwaniem i wspieraniem startupów przy Akademii Leona Koźmińskiego – uruchamia drugą edycję programu akceleracyjnego. Startup Impact Program skierowany jest do młodych przedsiębiorstw, których celem jest wywarcie pozytywnego wpływu na otoczenie, czyli działających na rzecz ekologii, zdrowia czy przedsiębiorczości.

Czytaj więcejGrupa Żabka poszukuje startupów, których celem jest wywarcie pozytywnego wpływu na otoczenie
Nowe produkty roślinne w ofercie Żabki Nowe produkty roślinne w ofercie Żabki

Nowe produkty roślinne w ofercie Żabki

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, z których wielu coraz chętniej sięga po dania bezmięsne, Żabka rozszerza ofertę produktów wegetariańskich i wegańskich. Pierwsza wegańska pizza marki Dr. Oetker będzie dostępna w całej sieci. Poza tym, od września w wybranych testowo sklepach Żabka w Warszawie będzie można spróbować nowych sałatek i kanapek marki własnej Le’Frog.

Czytaj więcejNowe produkty roślinne w ofercie Żabki

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.