Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Black Dog w Black Friday – czarna przekąska w ofercie Żabki dostępna od 23 listopada
Już tylko kilka dni pozostało do Black Friday. Z tej okazji Żabka przygotowała limitowaną wersję hot doga. To Black Dog. Czarny hot dog będzie zawierał czarną bułkę, czarnego kabanosa z dodatkiem dziczyzny i specjalny czarny sos. W całodobowym sklepie autonomicznym Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie tę wyjątkową przekąskę przygotuje robot Robbie.
Żabka Eko Smart – czyste powietrze dla Łodzi
Żabka Eko Smart już działa w Łodzi – mieście, będącym siedzibą wielkiego przemysłu, w którym od wieków mieszało się wiele narodowości, kultur i zwyczajów. W sklepie zastosowano m.in. najnowszej generacji systemy oczyszczania powietrza (Safe Air) oraz energooszczędne lodówki, w których czynnikiem chłodzącym jest dwutlenek węgla (CO₂), minimalizujący wpływ na środowisko poprzez wielokrotnie mniejszy efekt cieplarniany. Sklep zasilany jest czystą, zieloną energią wytwarzaną m.in. przez zainstalowaną na dachu turbinę wiatrową.
Żabka stawia na rozwój i naukę przedsiębiorczości
Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Firma od lat wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce, realizując szereg inicjatyw edukacyjnych skierowanych do swoich pracowników, ich dzieci, a także współpracujących z siecią franczyzobiorców oraz ich zespołów. W Tygodniu Przedsiębiorczości ogólnopolska sieć sklepów franczyzowych również aktywnie angażuje się w działania. Przedstawiciele sieci będą obecni na licznych wydarzeniach online, jak i ze stoiskami informacyjno-rekrutacyjnymi w kilku regionach, podczas których będzie można pozyskać bliższe informacje na temat korzyści wynikających ze współpracy z siecią.
Rogal z Wielkopolski – słodki wypiek dostępny w sklepach Żabka w całym kraju
Wykonany z ciasta półfrancuskiego, z nadzieniem z białego maku, polany lukrem i posypany kruszonymi orzechami rogal, to wielkopolski symbol obchodów Narodowego Święta Niepodległości. Tego dnia w Poznaniu sprzedaje się ich ponad milion sztuk! W tym roku Żabka, która od blisko 25 lat jest nierozerwalnie związana z Poznaniem, oferuje rogale swoim klientom niemal w całym kraju. Słodki przysmak dostępny jest w ponad 7600 wybranych sklepach sieci w cenie 9,99 zł/szt.
Foodtech Lab – nowy program akceleracyjny Grupy Żabka
Innowacyjne produkty spożywcze, alternatywne źródła białka, czy rozwiązania wspierające recykling i wielokrotne użycie. To tylko niektóre z obszarów programu akceleracyjnego Foodtech Lab, który Grupa Żabka uruchomiła 18 października. Projekt skierowany jest do startupów z całej Europy, a najbardziej innowacyjne firmy będą mogły zrealizować pilotażowe wdrożenia swoich rozwiązań w ramach ekosystemu Grupy Żabka.
Żabka członkiem Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego
Żabka Polska przystąpiła do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego (MPKU), którego celem jest popularyzacja idei uczenia się przez całe życie oraz wspólne działanie na rzecz rozwoju edukacyjnego i zawodowego Małopolan w każdym wieku. Dołączając do Partnerstwa, Żabka, jako doświadczona, działająca od ponad 20 lat firma, lider rynku modern covenience, chce inspirować, dzielić się wiedzą i kompetencjami, a także wymieniać się doświadczeniami oraz dobrymi praktykami. Dzięki przyjętemu modelowi biznesowemu i formatowi franczyzy, Żabka od lat wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Firma realizuje też szereg inicjatyw edukacyjnych skierowanych do swoich pracowników, ich dzieci czy współpracujących z siecią franczyzobiorców oraz ich zespołów.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.