Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
Franczyzobiorcy – Mistrzowie Jakości nagrodzeni przez Żabkę
Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki “Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców. 8 regionalnych zwycięzców z tytułem Mistrz Jakości ogłoszonych zostało podczas uroczystej Gali 19 stycznia br. W rankingu przedsiębiorców działających pod szyldem sieci Żabka brano pod uwagę jakość zarządzania placówkami, utrzymywanie wysokich standardów w sklepach i w obsłudze klientów, a w konsekwencji osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych. Pula nagród wyniosła aż 5 milionów złotych.
Kawa za 3 zł? Masz to w Żabce! Kawowe Happy Hours w godzinach 6:00-10:00
Gorąca, aromatyczna i świeżo mielona kawa na wynos to jeden z kluczowych wyróżników Żabki. Konsumenci doceniają jej smak, a także możliwość szybkiego zakupu. To właśnie z myślą o nich, Żabka stale przygotowuje oferty na kawę – tańsza kawa z własnym kubkiem czy „kawonament” skradły serca klientów sieci, dlatego teraz przyszedł czas na kawowe Happy Hours. Do końca lutego w godzinach 6:00-10:00, wszyscy użytkownicy aplikacji Żappka kawę i napoje gorące o pojemności do 200 ml mogą kupić w atrakcyjnej cenie 3 zł za kubek.
Przekaż żappsy i wesprzyj 31. Finał WOŚP!
Po raz kolejny sieć Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej zaangażowanie w działalność charytatywną. W tygodniu poprzedzającym 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych, tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne. Równowartość kwoty przekazanych przez nich cegiełek zasili konto 31. Finału WOŚP.
WYCOFANIE AWARYJNE: 10985198 SAŁATKA BURACZKI Z PAPR. 470G VICTUS
w związku z informacją otrzymaną od dostawcy VICTUS Mielczarek i Kowalska Sp. J. dotyczącą możliwości wystąpienia kawałków szkła w produkcie: 10985198 SAŁATKA BURACZKI Z PAPR. 470G VICTUS, oznakowanego terminem przydatności do spożycia: 23.08.2023, nr partii: 23.08.2023/A, jesteśmy zobligowani do wycofania ze sprzedaży w/w partii towaru. Apelujemy do wszystkich Klientów, którzy zakupili powyższe produkty o ich niespożywanie i wyrzucenie lub zwrócenie zakupionego towaru. Produkt może być niebezpieczny dla zdrowia konsumenta.
Żabka nawiązała współpracę naukową z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza oraz VIII LO w Poznaniu
Żabka jest dumna, że może rozwijać się w Poznaniu, w którym niemal 25 lat temu pojawiły się jej pierwsze sklepy. To właśnie w tym mieście – na skalę światową – firma rozwija nowe technologie i zatrudnia szerokie grono ekspertów, m.in. z dziedziny BIG DATA i sztucznej inteligencji. Żabka chętnie dzieli się także swoją wiedzą i nawiązuje współpracę z lokalnymi uczelniami. Firma podjęła współpracę z Wydziałem Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz VIII LO w Poznaniu, by dzielić się wiedzą merytoryczną i inspirować licealistów oraz studentów do rozwoju i jeszcze lepszego poznania biznesu. W sumie Żabka współpracuje już z 26 uczelniami z całego kraju.
Żabka gra z WOŚP! Wylicytuj udział w telewizyjnym spocie swojej ulubionej sieci
Żabka zaproponowała niecodzienną licytację w ramach wsparcia 31. Finału WOŚP. Fani sieci mogą wylicytować na platformie Allegro udział w spocie reklamowym oraz spędzić dzień pełen atrakcji na planie zdjęciowym z zespołem marketingu. Licytacja dostępna na stronie: https://allegro.pl/oferta/zabka-udzial-w-spocie-reklamowym-13143954544. Żabka i jej franczyzobiorcy jak co roku grają z WOŚP i zbierają datki w ponad 9000 sklepach w całej Polsce. Firma zachęca również do przekazywania datków za pomocą e-Skarbonki dostępnej na stronie https://eskarbonka.wosp.org.pl/1nvmne
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.