Biuro Prasowe

Żabu odnalezione w aplikacji Żappka! Żabka rusza z testem gry. To pierwszy tego typu projekt na europejskim rynku retail Żabu odnalezione w aplikacji Żappka! Żabka rusza z testem gry. To pierwszy tego typu projekt na europejskim rynku retail

Żabu odnalezione w aplikacji Żappka! Żabka rusza z testem gry. To pierwszy tego typu projekt na europejskim rynku retail

Poszukiwania Żabu zostały zakończone! Żabu – wirtualna żaba, która uwielbia jabłka i częste prysznice przebywa w aplikacji Żappka, czekając na użytkowników, którzy będą chcieli się nim zaopiekować. Żabu uwielbia grać w gry i ma nadzieję, że znajdą się osoby, z którymi będzie mogło dzielić swoją pasję. Chcesz się zaopiekować Żabu? W dniach 12-19 grudnia br. zarejestruj się na stronie: zabu.zabka.pl. Będziesz miał szansę dołączyć do 5 000 wyjątkowych graczy, którzy jako pierwsi poznają Żabu i przetestują jedyną na europejskim rynku retail grę dostępną tylko w aplikacji sieci sklepów Żabka.

Czytaj więcejŻabu odnalezione w aplikacji Żappka! Żabka rusza z testem gry. To pierwszy tego typu projekt na europejskim rynku retail
Żabka uruchamia z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej program certyfikacji dla franczyzobiorców Żabka uruchamia z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej program certyfikacji dla franczyzobiorców

Żabka uruchamia z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej program certyfikacji dla franczyzobiorców

Żabka wprowadza „Projekt Strategicznej Edukacji”, którego celem jest wzrost kompetencji biznesowych franczyzobiorców oraz wyjście naprzeciw zgłaszanym przez nich potrzebom edukacyjnym. Ma on także za zadanie podnieść kompetencje partnerów ds. szkoleń i trenerów Żabki, aby w metodyczny i nowoczesny sposób pełnili rolę wewnętrznych edukatorów. Projekt realizowany jest w ramach Partnerstwa Strategicznego z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej i Moniką Ferreirą, autorką projektu i metodyki budowania systemów sieciowych Franczyza 2.0, Founding Partnerem w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy. Realizacja programu wpisuje się w Strategię Odpowiedzialności Grupy Żabka, której jednym z celów jest podniesienie poziomu satysfakcji franczyzobiorców ze współpracy z siecią.

Czytaj więcejŻabka uruchamia z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej program certyfikacji dla franczyzobiorców
„Paczka z uśmiechem”. Policjanci w roli Mikołajów wręczyli pacjentom poznańskich szpitali dziecięcych upominki od Żabki „Paczka z uśmiechem”. Policjanci w roli Mikołajów wręczyli pacjentom poznańskich szpitali dziecięcych upominki od Żabki

„Paczka z uśmiechem”. Policjanci w roli Mikołajów wręczyli pacjentom poznańskich szpitali dziecięcych upominki od Żabki

Z okazji Mikołajek, Żabka Polska we współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Policji IPA, obdarowała małych pacjentów dwóch poznańskich szpitali. Sieć przygotowała 450 paczek, które wręczyli dzieciom funkcjonariusze Referatu Interwencyjnego Wydziału Sztab Policji KMP w Poznaniu. Mikołaj odwiedził pacjentów Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka przy ul. Wrzoska oraz Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej.

Czytaj więcej„Paczka z uśmiechem”. Policjanci w roli Mikołajów wręczyli pacjentom poznańskich szpitali dziecięcych upominki od Żabki
Wyjątkowy Prezent już w Żabce! Wyjątkowy Prezent już w Żabce!

Wyjątkowy Prezent już w Żabce!

Szukasz pomysłu na niebanalny prezent, który zagwarantuje obdarowanej osobie niezapomniane chwile oraz idealnie dopasuje się do jej preferencji i nastroju? Z pomocą przychodzi Żabka. Sieć rozbudowuje ofertę usług prepaid, wprowadzając do sprzedaży kartę podarunkową Wyjątkowy Prezent w czterech wariantach cenowych. Umożliwia ona dostęp do pełnej oferty największego w Polsce serwisu z „prezentami w formie przeżyć”, bez konieczności posiadania konta bankowego lub karty kredytowej.

Czytaj więcejWyjątkowy Prezent już w Żabce!
Konsumenci mówią „tak” uwalnianiu swojego czasu – Żabka podsumowuje pierwszy miesiąc nowej kampanii Konsumenci mówią „tak” uwalnianiu swojego czasu – Żabka podsumowuje pierwszy miesiąc nowej kampanii

Konsumenci mówią „tak” uwalnianiu swojego czasu – Żabka podsumowuje pierwszy miesiąc nowej kampanii

Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich – użytkowników w digitalu, telewidzów, słuchaczy radia czy widzów w kinach. Bez wątpienia podbiła serca odbiorców – aż 90 proc. badanych ocenia ją pozytywnie, zwracając uwagę na jej nowoczesny, atrakcyjny i emocjonalny charakter.

Czytaj więcejKonsumenci mówią „tak” uwalnianiu swojego czasu – Żabka podsumowuje pierwszy miesiąc nowej kampanii
„Wygodnie i Odpowiedzialnie” Grupy Żabka wśród najlepszych raportów zrównoważonego rozwoju na świecie! „Wygodnie i Odpowiedzialnie” Grupy Żabka wśród najlepszych raportów zrównoważonego rozwoju na świecie!

„Wygodnie i Odpowiedzialnie” Grupy Żabka wśród najlepszych raportów zrównoważonego rozwoju na świecie!

Raport Odpowiedzialności „Wygodnie i Odpowiedzialnie” Grupy Żabka za 2021 rok został nagrodzony prestiżową Hallbars Awards 2022 jako jeden z pięciu najlepszych dokumentów w regionie Europy Środkowej! W konkursie dla najlepszych na świecie raportów zrównoważonego rozwoju wzięło udział ponad 1500 tego typu publikacji z 94 krajów.

Czytaj więcej„Wygodnie i Odpowiedzialnie” Grupy Żabka wśród najlepszych raportów zrównoważonego rozwoju na świecie!

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.