Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Grupa Żabka wspiera startupy i poszukuje innowacyjnych rozwiązań
Grupa Żabka chce budować partnerstwa na rzecz pozytywnej zmiany oraz wspierać innowacyjność, dlatego aktywnie poszukuje do współpracy podmioty oferujące rozwiązania wspomagające transformację ekosystemu convenience. Robi to poprzez Venture Studio, jednostkę, która wyszukuje startupy w oparciu o bieżące potrzeby biznesu, ale również na podstawie trendów i insightów konsumenckich. Pomagają w tym programy akceleracyjne – Foodtech Lab, Startup Impact Program i Żabka Future Lab, którego 2. edycja właśnie wystartowała.
Żabka testuje system gospodarki obiegu zamkniętego we wszystkich sklepach w Bydgoszczy
Od 26 stycznia br., w ramach pilotażowego projektu „Zielona Odnowa”, klienci sieci Żabka mają możliwość oddawania jednorazowych opakowań po napojach we wszystkich ponad 120 Żabkach zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy. Można je zwracać bezpośrednio u sprzedawców lub w EKOmatach. Zebrany surowiec posłuży do stworzenia nowych opakowań, dzięki czemu mniej śmieci trafi na wysypiska. Projekt przyniesie korzyści nie tylko planecie, zyskają także klienci – za każdą oddaną plastikową butelkę lub puszkę otrzymają 50 żappsów.
Grupa Żabka wyłoniła zwycięzców programu akceleracyjnego Foodtech Lab
140 startupów z 20 krajów wzięło udział w programie akceleracyjnym Foodtech Lab, w ramach którego Grupa Żabka poszukuje rozwiązań, które w innowacyjny sposób podchodzą do kwestii odżywiania i wpływu, jakie ma ono na stan planety. W gronie laureatów 1. edycji programu znaleźli się: SERio Roślinny ser – wegańskie sery z łubinu, BIO COOLS – kriogeniczne, wegańskie lody, NewGranny – funkcjonalne napoje kawowe z wysoką zwartością białka, Small Giants – proteinowe, zdrowe przekąski z insektów oraz Fermentful – roślinny kefir dbający o odpowiednią florę jelitową.
Love Dog – różowy hot dog w walentynkowej ofercie Żabki
Z okazji walentynek Żabka przygotowała dla swoich klientów limitowaną wersję hot doga, która z pewnością rozkocha wszystkich wielbicieli ciepłych przekąsek. Love Dog, czyli hot dog w różowej bułce z kiełbaską z dodatkiem żurawiny i sosem spicy mango, to wyjątkowa przekąska dostępna od 13 lutego br. we wszystkich sklepach Żabka oraz w całodobowym sklepie autonomicznym Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie, gdzie przygotowywać będzie ją robot Robbie.
Książki, seriale, filmy, sport? Uwolnij swój czas z Żabką! Karty podarunkowe CANAL+ online oraz Legimi już dostępne!
Żabka rozbudowuje ofertę usług prepaid, zapewniając swoim klientom łatwy dostęp do świata wirtualnej rozrywki na najwyższym poziomie. Z myślą o miłośnikach dobrej lektury, kina oraz sportu sieć wprowadziła do sprzedaży kody podarunkowe CANAL+ online w cenie 50 zł i Legimi w czterech wariantach cenowych. Karty dostępne są w sklepach Żabka od 1 lutego br.
Franczyzobiorcy – Mistrzowie Jakości nagrodzeni przez Żabkę
Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki “Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców. 8 regionalnych zwycięzców z tytułem Mistrz Jakości ogłoszonych zostało podczas uroczystej Gali 19 stycznia br. W rankingu przedsiębiorców działających pod szyldem sieci Żabka brano pod uwagę jakość zarządzania placówkami, utrzymywanie wysokich standardów w sklepach i w obsłudze klientów, a w konsekwencji osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych. Pula nagród wyniosła aż 5 milionów złotych.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.