Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
Wielka Loteria dla Franczyzobiorców Żabki
Żabka ogłosiła loterię dla franczyzobiorców w roku, w którym obchodzi jubileusz 25-lecia. Podczas swojego jubileuszu sieć chce uhonorować wkład franczyzobiorców w sukces marki, a także umocnić współpracę pomiędzy Żabką a jej partnerami biznesowymi. Jest o co grać, ponieważ pula nagród wynosi ponad 300 000 zł. To już trzecia edycja loterii za polecenia – poprzednie odbyły się w 2022 roku i cieszyły ogromnym zainteresowaniem.
Żabka królową hot dogów! 4 lipca Światowym Dniem Hot Doga
Królowa jest tylko jedna i bez wątpienia jest nią Żabka! Królowa hot dogów w sumie w ub.r. sprzedała prawie 74 mln tych ciepłych przekąsek, a w najlepszym sprzedażowo dniu – ok. 370 tys. hot dogów. Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot dogów, dobierając według uznania rodzaj kiełbaski (w tym także bezmięsną) i sosu. W ofercie sieci okazjonalnie pojawiają się także unikatowe kolorowe hot dogi – były już Black Dog i Love Dog, a z okazji przypadającego 4 lipca Światowego Dnia Hot Doga we wszystkich ponad 9600 sklepach Żabka można znaleźć „słoneczną” wersję tej ciepłej przekąski, czyli Summer Doga. Sieć przygotowała także wyjątkową ofertę z tej okazji – 4 lipca br. wszystkie hot dogi dostępne będą w atrakcyjnej cenie 4,99 zł/szt. przy zakupach z aplikacją Żappka.
Żabka najbardziej innowacyjną firmą wykorzystującą AI w Polsce
Żabka zajęła pierwsze miejsce w rankingu firm, które w najbardziej innowacyjny sposób wykorzystują rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, wyraźnie dystansując pozostałych graczy. Trwająca w sieci od 2016 r. transformacja cyfrowa jest jednym z filarów strategii rozwoju firmy. Dzięki niej Żabka stała się najszybciej rozwijającą się siecią modern convenience w Europie i jedną z najbardziej dynamicznych na świecie, a tworzone przez Żabkę we współpracy z partnerami nowoczesne technologie ułatwiają życie i uwalniają czas milionom klientów. W Poznaniu otworzyła 2 lata temu pierwszą placówkę bezobsługową Żabka Nano, która obecnie jest jedną z największych sieci tego typu na świecie.
Summer Dog pachnący słońcem tylko w Żabce. Limitowany żółty hot dog w czasowej ofercie sieci
Był Black Dog i Love Dog, teraz czas na Summer Doga! Klienci uwielbiają unikatowe, kolorowe hot dogi, którymi co jakiś czas zaskakuje ich Żabka. Dlatego – z okazji rozpoczynającego się lata i nadchodzących wakacji, a także z okazji przypadającego 4 lipca Dnia Hot Doga – Żabka wprowadza do swojej oferty limitowaną, „słoneczną” wersję tej ulubionej przekąski klientów. Summer Dog składa się z żółtej bułki i żółtej kiełbaski z dodatkiem mango. Do tego zestawu najlepiej pasują dwa nowe, wyjątkowe sosy Summer – słodki mango lub pikantny pomidor-mięta.
Żabka inwestuje w logistykę nowej generacji. W roku jubileuszu 25-lecia firma otworzyła jedno z najnowocześniejszych centrów logistycznych w Europie
Zautomatyzowane Centrum Logistyczne zostało otwarte w Radzyminie pod Warszawą. Jest to największy, najbardziej zaawansowany technologicznie obiekt w infrastrukturze logistycznej Grupy Żabka. Centrum zostało wyposażone m.in. w automatyczny magazyn wysokiego składowania (High-Bay) oraz automatyczny system transportu wewnętrznego, przyspieszające obsługę logistyczną sklepów. Obiekt typu BTS (build to suit) został przygotowany pod indywidualne potrzeby Żabki. Dodatkowo Centrum zostało zaprojektowane w taki sposób, aby było efektywne energetycznie.
Mobilne Żabki ponownie ruszają w trasę po Polsce
Sieć Żabka opracowała wiele formatów sklepów, tak by klienci mogli korzystać z jej oferty w wszędzie tam, gdzie tego potrzebują – w drodze do i z pracy, na wakacjach czy w podróży. Jednym z innowacyjnych konceptów jest mobilna Żabka, która od kilku lat jest obecna na wydarzeniach w całym kraju. W 2022 roku mobilne Żabki obsłużyły ponad 30 tys. klientów podczas 60 dni eventowych. W tym sezonie w Polskę ruszy 6 mobilnych sklepów. Pojawią się one na koncertach Męskiego Grania w Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Żywcu oraz na festiwalach: Polish Hip-Hop Festival w Płocku, Ostróda Reggae Festival i OFF Festival w Katowicach.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.