Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Żabka królową hot dogów! 4 lipca Światowym Dniem Hot Doga
Królowa jest tylko jedna i bez wątpienia jest nią Żabka! Królowa hot dogów w sumie w ub.r. sprzedała prawie 74 mln tych ciepłych przekąsek, a w najlepszym sprzedażowo dniu – ok. 370 tys. hot dogów. Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot dogów, dobierając według uznania rodzaj kiełbaski (w tym także bezmięsną) i sosu. W ofercie sieci okazjonalnie pojawiają się także unikatowe kolorowe hot dogi – były już Black Dog i Love Dog, a z okazji przypadającego 4 lipca Światowego Dnia Hot Doga we wszystkich ponad 9600 sklepach Żabka można znaleźć „słoneczną” wersję tej ciepłej przekąski, czyli Summer Doga. Sieć przygotowała także wyjątkową ofertę z tej okazji – 4 lipca br. wszystkie hot dogi dostępne będą w atrakcyjnej cenie 4,99 zł/szt. przy zakupach z aplikacją Żappka.
Żabka najbardziej innowacyjną firmą wykorzystującą AI w Polsce
Żabka zajęła pierwsze miejsce w rankingu firm, które w najbardziej innowacyjny sposób wykorzystują rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, wyraźnie dystansując pozostałych graczy. Trwająca w sieci od 2016 r. transformacja cyfrowa jest jednym z filarów strategii rozwoju firmy. Dzięki niej Żabka stała się najszybciej rozwijającą się siecią modern convenience w Europie i jedną z najbardziej dynamicznych na świecie, a tworzone przez Żabkę we współpracy z partnerami nowoczesne technologie ułatwiają życie i uwalniają czas milionom klientów. W Poznaniu otworzyła 2 lata temu pierwszą placówkę bezobsługową Żabka Nano, która obecnie jest jedną z największych sieci tego typu na świecie.
Summer Dog pachnący słońcem tylko w Żabce. Limitowany żółty hot dog w czasowej ofercie sieci
Był Black Dog i Love Dog, teraz czas na Summer Doga! Klienci uwielbiają unikatowe, kolorowe hot dogi, którymi co jakiś czas zaskakuje ich Żabka. Dlatego – z okazji rozpoczynającego się lata i nadchodzących wakacji, a także z okazji przypadającego 4 lipca Dnia Hot Doga – Żabka wprowadza do swojej oferty limitowaną, „słoneczną” wersję tej ulubionej przekąski klientów. Summer Dog składa się z żółtej bułki i żółtej kiełbaski z dodatkiem mango. Do tego zestawu najlepiej pasują dwa nowe, wyjątkowe sosy Summer – słodki mango lub pikantny pomidor-mięta.
Żabka inwestuje w logistykę nowej generacji. W roku jubileuszu 25-lecia firma otworzyła jedno z najnowocześniejszych centrów logistycznych w Europie
Zautomatyzowane Centrum Logistyczne zostało otwarte w Radzyminie pod Warszawą. Jest to największy, najbardziej zaawansowany technologicznie obiekt w infrastrukturze logistycznej Grupy Żabka. Centrum zostało wyposażone m.in. w automatyczny magazyn wysokiego składowania (High-Bay) oraz automatyczny system transportu wewnętrznego, przyspieszające obsługę logistyczną sklepów. Obiekt typu BTS (build to suit) został przygotowany pod indywidualne potrzeby Żabki. Dodatkowo Centrum zostało zaprojektowane w taki sposób, aby było efektywne energetycznie.
Mobilne Żabki ponownie ruszają w trasę po Polsce
Sieć Żabka opracowała wiele formatów sklepów, tak by klienci mogli korzystać z jej oferty w wszędzie tam, gdzie tego potrzebują – w drodze do i z pracy, na wakacjach czy w podróży. Jednym z innowacyjnych konceptów jest mobilna Żabka, która od kilku lat jest obecna na wydarzeniach w całym kraju. W 2022 roku mobilne Żabki obsłużyły ponad 30 tys. klientów podczas 60 dni eventowych. W tym sezonie w Polskę ruszy 6 mobilnych sklepów. Pojawią się one na koncertach Męskiego Grania w Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Żywcu oraz na festiwalach: Polish Hip-Hop Festival w Płocku, Ostróda Reggae Festival i OFF Festival w Katowicach.
Żabka z dwoma Listkami CSR Polityki i wyróżnieniem za dobre praktyki
Tygodnik „Polityka” docenił aktywne działania Żabki w zakresie zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności i ładu korporacyjnego, nagradzając sieć kolejny rok z rzędu Złotym Listkiem CSR. Żabka otrzymała też, po raz drugi, Zielony Listek CSR, przyznawany od ubiegłego roku firmom, których kluczowym elementem działań jest redukcja negatywnego wpływu na klimat. Spółkę wyróżniono również za dobre praktyki w sklepach na rzecz zamykania obiegu surowców. Jedynie 5 organizacji, spośród 127 zgłoszonych, w tym Żabka, otrzymało te trzy nagrody łącznie. Wyniki XII edycji Listków CSR POLITYKI zostały ogłoszone podczas gali, która odbyła się 13 czerwca br. Warszawie.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.