Weekend zaczyna się w Żabce!
W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w…
Biuro Prasowe
Grupa Żabka zwycięzcą konkursu „Best Mobile Application”
Grupa Żabka została zwycięzcą konkursu „Best Mobile Application”, otrzymując nagrodę za całokształt działań realizowanych w obszarze aplikacji mobilnych stworzonych przez należące do niej spółki. Tym samym najlepszymi aplikacjami drugiego kwartału 2023 r. zostały: Żappka, Jush, delio, Dietly i Maczfit. Zdaniem jury aplikacje mobilne należące do Grupy Żabka są dopasowane do trendów q-commerce oraz odpowiadają na różne potrzeby konsumentów. Wszystkie zaprojektowano zgodnie z najlepszymi praktykami z zakresu user experience, są więc przejrzyste i proste w obsłudze, ponadto poddaje się je bieżącej aktualizacji i stałej rozbudowie, by spełniały wymagania nawet najbardziej wymagających klientów.
Promocja dobrego żywienia w wirtualnym świecie Żabki
Żabka nie przestaje zaskakiwać i stawia na innowacyjne formy komunikacji ze swoimi klientami. Chcąc jeszcze skuteczniej budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, sieć dołączyła do globalnej społeczności platformy Roblox. Od 28.08 użytkownicy platformy mogą odkrywać wirtualny świat Żabki, dołączając do gry „Żabka Run: Porcja DobreGO!”. Gra z elementami edukacyjnymi powstała w ramach programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.
Zielony kubek wielorazowy już dostępny w Żabce
Kubek wielorazowy na ulubioną, gorącą, świeżo mieloną kawę lub inny gorący napój na wynos to korzyść dla środowiska naturalnego, bo dzięki niemu przyczyniamy się do redukcji jednorazowych odpadów. To także oszczędność dla kieszeni – gorący napój, jak kawa, z własnym kubkiem kosztuje o 1 zł mniej. Żabka wprowadziła do swojej oferty zielone kubki wielorazowe. Od 30.08 br. poszerzyła także ofertę subskrypcji na kawę. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech nowych opcji dostępnego w Żabce Kawonamentu.
Gdy szkoła wzywa, Prymus do Żabki przybywa!
Z okazji zbliżającego się nowego roku szkolnego, Żabka wprowadza do swojej oferty fioletowego hot doga z orientalnym sosem curry. To kolejna limitowana wersja kultowej przekąski. W pierwszy dzień szkoły, czyli 4 września br., klienci będą mogli także skorzystać z Happy Hours na małe hot dogi oraz wyjątkowej promocji na lody. W pierwszych dniach września, w sklepach Żabka nie zabraknie także atrakcyjnych promocji na produkty, które idealnie sprawdzą się jako smaczna i pożywna przekąska w trakcie przerwy między lekcjami.
Trwa akcja „Spróbuj DobreGO!” w Żabce!
Dzięki akcji Żabki „Spróbuj DobreGO!” nie trzeba się już zastanawiać, co jeść, aby było smaczne i pożywne – wystarczy odwiedzić sklep sieci. W ramach akcji klienci mogą cieszyć się gotowymi zbilansowanymi daniami na każdą okazję. W aktualnej odsłonie kolejne trzy produkty marek własnych o dobrym składzie, oznaczone notami „A” lub „B” w skali Nutri-Score, zaskoczą klientów atrakcyjną ceną. Zostały one dobrane tak, aby wpisywały się w różne style życia i preferencje żywieniowe oraz charakteryzowały się jakościowym składem – zgodnie z założeniami programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.
Żabka wspiera obywateli Ukrainy w rozwoju własnego biznesu
Obecnie z Żabką swoje biznesy prowadzi blisko 300 przedsiębiorców spoza Polski, a najliczniejszą grupę stanowią obywatele Ukrainy. Także wielu sprzedawców zatrudnionych w sklepach pochodzi zza naszej wschodniej granicy. Sieć współpracuje ponadto z organizacjami wspierającymi Ukrainę, takimi jak Fundacja Ukraina, Zustricz czy Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza. Bliskość geograficzna, przejrzyste warunki współpracy skłaniają obcokrajowców do otwarcia swojej działalności pod szyldem Żabki. Dzięki temu wielu z nich zmieniło swoją sytuację finansową, osobistą czy zawodową. Dołączają do nich kolejni. Dziś Ukraina świętuje swój Dzień Niepodległości.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.