Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Gdy szkoła wzywa, Prymus do Żabki przybywa!
Z okazji zbliżającego się nowego roku szkolnego, Żabka wprowadza do swojej oferty fioletowego hot doga z orientalnym sosem curry. To kolejna limitowana wersja kultowej przekąski. W pierwszy dzień szkoły, czyli 4 września br., klienci będą mogli także skorzystać z Happy Hours na małe hot dogi oraz wyjątkowej promocji na lody. W pierwszych dniach września, w sklepach Żabka nie zabraknie także atrakcyjnych promocji na produkty, które idealnie sprawdzą się jako smaczna i pożywna przekąska w trakcie przerwy między lekcjami.
Trwa akcja „Spróbuj DobreGO!” w Żabce!
Dzięki akcji Żabki „Spróbuj DobreGO!” nie trzeba się już zastanawiać, co jeść, aby było smaczne i pożywne – wystarczy odwiedzić sklep sieci. W ramach akcji klienci mogą cieszyć się gotowymi zbilansowanymi daniami na każdą okazję. W aktualnej odsłonie kolejne trzy produkty marek własnych o dobrym składzie, oznaczone notami „A” lub „B” w skali Nutri-Score, zaskoczą klientów atrakcyjną ceną. Zostały one dobrane tak, aby wpisywały się w różne style życia i preferencje żywieniowe oraz charakteryzowały się jakościowym składem – zgodnie z założeniami programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.
Żabka wspiera obywateli Ukrainy w rozwoju własnego biznesu
Obecnie z Żabką swoje biznesy prowadzi blisko 300 przedsiębiorców spoza Polski, a najliczniejszą grupę stanowią obywatele Ukrainy. Także wielu sprzedawców zatrudnionych w sklepach pochodzi zza naszej wschodniej granicy. Sieć współpracuje ponadto z organizacjami wspierającymi Ukrainę, takimi jak Fundacja Ukraina, Zustricz czy Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza. Bliskość geograficzna, przejrzyste warunki współpracy skłaniają obcokrajowców do otwarcia swojej działalności pod szyldem Żabki. Dzięki temu wielu z nich zmieniło swoją sytuację finansową, osobistą czy zawodową. Dołączają do nich kolejni. Dziś Ukraina świętuje swój Dzień Niepodległości.
Dzięki Visa klienci sklepów Żabka polecą do Australii na mecze FIFA Women’s World Cup 2023TM
Dzięki Visa, wyłącznemu dostawcy usług płatniczych FIFA Women’s World Cup 2023TM, troje klientów sklepów Żabka wraz z osobami towarzyszącymi poleci w sierpniu na sześć dni do Australii, by zobaczyć mecze FIFA Women’s World Cup 2023TM. Są to laureaci nagrody głównej w „Loterii Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023TM”. Kolejne 1000 osób uczestniczących w loterii otrzymało repliki oficjalnej piłki meczowej mistrzostw
Dzięki wolontariuszom z Żabki park przy Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu odzyskał dawny urok
Pracownicy Grupy Żabka porządkowali park na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Akcja odbyła się we wtorek 25 lipca br. i była kolejną inicjatywą firmy w ramach wolontariatu pracowniczego. Zaangażowanie społeczne to dla Żabki nie tylko słowa, ale również konkretne działania
Żabka już po raz trzeci nagrodziła Mistrzów Jakości!
3300 – tylu franczyzobiorców Żabki nagrodzonych zostało w ramach III edycji konkursu „Liga Mistrzów Jakości”. Pula finansowa nagród osiągnęła tym razem ponad 6 mln złotych. O zwycięstwie decydowały takie czynniki, jak utrzymywanie najwyższych standardów prowadzenia sklepów, obsługa klienta, dostępność placówki, a także realizacja szkoleń rozwojowych przez franczyzobiorców. W ciągu wszystkich dotychczasowych edycji nagrody o łącznej wartości 16 mln zł, otrzymało ponad 8000 przedsiębiorców z całej Polski.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.