Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Franczyzobiorcy Żabki z certyfikatami Akademii Przedsiębiorczości
Blisko 70 franczyzobiorców prowadzących sklepy Żabka uzyskało specjalny certyfikat ukończenia Akademii Przedsiębiorczości, którą sieć wspólnie z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej oraz Moniką Ferreirą, Founding Partnerem w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy, zainaugurowała w marcu 2023 r. Dzięki projektowi franczyzobiorcy poszerzyli swoją wiedzę nt. zagadnień związanych z przedsiębiorczością, prowadzeniem własnego biznesu i sklepu pod szyldem Żabki – w tym z zakresu finansów, organizacji i zarządzania placówką oraz kadr. W związku z niezwykle pozytywnym odbiorem Akademii Przedsiębiorczości stanie się ona ważną częścią cyklu szkoleń dedykowanych franczyzobiorcom. Uroczystość wręczenia certyfikatów odbyła się 22 września br. na Politechnice Warszawskiej.
#PROSTOzPIECA dostępne tylko w Żabce! Chrupiące przekąski na ciepło dostępne już w 2400 sklepach sieci
Minął rok, od kiedy sieć Żabka zaczęła wyposażać swoje sklepy w specjalne piece Merrychef, dzięki którym może proponować klientom wyjątkowe produkty. Chrupiące przekąski na ciepło z oferty #PROSTOzPIECA dostępne są już w 2400 sklepów, a z każdym tygodniem liczba ta rośnie. Sieć cały czas rozwija też portfolio objętych ofertą produktów – od września br. klienci mogą spróbować burgerów z serii „Dynastia Burgerów” oraz zapiekanek.
Żabka zapewniła już 280 płatnych staży młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym
We wrześniu ruszy drugi etap tegorocznej edycji programu „Dobry Staż w Żabce”, realizowanego przez sieć wspólnie z Fundacją Samodzielni Robinsonowie. Jest on skierowany do młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym. Wspólnie ze swoimi franczyzobiorcami Żabka umożliwia młodzieży udział w płatnych stażach w sklepach, a tym samym daje szansę na zdobycie wiedzy i doświadczenia oraz ułatwia start w życie zawodowe. Do tej pory odbyło się już 280 staży, trwających od 2 tygodni do 3 miesięcy.
Grupa Żabka zwycięzcą konkursu „Best Mobile Application”
Grupa Żabka została zwycięzcą konkursu „Best Mobile Application”, otrzymując nagrodę za całokształt działań realizowanych w obszarze aplikacji mobilnych stworzonych przez należące do niej spółki. Tym samym najlepszymi aplikacjami drugiego kwartału 2023 r. zostały: Żappka, Jush, delio, Dietly i Maczfit. Zdaniem jury aplikacje mobilne należące do Grupy Żabka są dopasowane do trendów q-commerce oraz odpowiadają na różne potrzeby konsumentów. Wszystkie zaprojektowano zgodnie z najlepszymi praktykami z zakresu user experience, są więc przejrzyste i proste w obsłudze, ponadto poddaje się je bieżącej aktualizacji i stałej rozbudowie, by spełniały wymagania nawet najbardziej wymagających klientów.
Promocja dobrego żywienia w wirtualnym świecie Żabki
Żabka nie przestaje zaskakiwać i stawia na innowacyjne formy komunikacji ze swoimi klientami. Chcąc jeszcze skuteczniej budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, sieć dołączyła do globalnej społeczności platformy Roblox. Od 28.08 użytkownicy platformy mogą odkrywać wirtualny świat Żabki, dołączając do gry „Żabka Run: Porcja DobreGO!”. Gra z elementami edukacyjnymi powstała w ramach programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.
Zielony kubek wielorazowy już dostępny w Żabce
Kubek wielorazowy na ulubioną, gorącą, świeżo mieloną kawę lub inny gorący napój na wynos to korzyść dla środowiska naturalnego, bo dzięki niemu przyczyniamy się do redukcji jednorazowych odpadów. To także oszczędność dla kieszeni – gorący napój, jak kawa, z własnym kubkiem kosztuje o 1 zł mniej. Żabka wprowadziła do swojej oferty zielone kubki wielorazowe. Od 30.08 br. poszerzyła także ofertę subskrypcji na kawę. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech nowych opcji dostępnego w Żabce Kawonamentu.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.