Żabka wskrzesza dawne logo. Premiera inspirowanej latami 90. limitowanej kolekcji ubrań i gadżetów
Dla najmłodszych pokoleń Żabka istnieje od zawsze – urodzeni po 1998 roku, kiedy sieć powstała, nie znają świata bez niej. Teraz marka reaktywuje poprzednie kultowe logo i wprowadza limitowaną kolekcję…
Biuro Prasowe
Żabka wkracza do świata Fortnite
Żabka wprowadza kolejne rozwiązania, które pozwolą jej być jeszcze bliżej swoich klientów. Od teraz każdy kochający współzawodnictwo online może konkurować z graczami z całego świata w jednej z najpopularniejszych gier – Fortnite. W ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań” została stworzona wirtualna mapa Poznania, gdzie zawodnicy za pomocą wielu wyzwań otrzymają szanse poznania fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski. Każdy gracz będzie mógł spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Zadaniem gracza jest zdobycie największej liczby porozmieszczanych na mapie żappsów, w jak najkrótszym czasie.
Głodny? Mniam to w Żabce!
Żabka rozwija ofertę „Głodny?”, w ramach której klienci mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek marek własnych sieci w wyjątkowej cenie. W jej najnowszej, styczniowej odsłonie po raz pierwszy dostępne są dwie linie produktów: klasyczna już dobrze znana konsumentom oraz bezmięsna. W ramach roślinnej linii „Głodny Roślinnego?” znalazły się zarówno produkty z kategorii przekąsek, ale też pełnowartościowe dania gotowe. Nowej odsłonie akcji promocyjnej towarzyszy odświeżone logo oraz nowe hasło promocyjne „Głodny? Mniam to w Żabce!”.
Żabka ponownie gra z WOŚP
Żabka już kolejny rok wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i tworzy najliczniejszy w Polsce sztab – 8 stycznia br. ruszyła zbiórka w ponad 10 000 sklepów sieci. Jej klienci mogą wspomóc akcję zarówno wrzucając datki do kolorowych puszek Fundacji ustawionych w pobliżu kas, jak i wirtualnie, przekazując na ten cel zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka punkty lojalnościowe, czyli żappsy. Użytkowników aplikacji do wsparcia tegorocznego finału WOŚP zachęcać będzie także Żabu, ubrane w koszulkę wolontariusza Orkiestry.
Oświadczenie z dn. 04.01.2024
W codziennej działalności Grupy Żabka jasno określamy nasze wartości, wśród nich otwartość, wspieranie różnorodności i szacunek dla każdego człowieka. Tym samym nie akceptujemy wypowiedzi o charakterze rasistowskim i ksenofobicznym.
Zupa na Drogę już dostępna
Zupy to jedno z najbardziej lubianych przez klientów Żabki dań gotowych marki Szamamm. Sieć od lat ma w swojej ofercie kilka rodzajów zup do samodzielnego podgrzania. Teraz Żabka, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza do portfolio marki nowy, innowacyjny produkt – Zupę na Drogę w specjalnie zaprojektowanej butelce, umożliwiającej jej podgrzanie bez konieczności przelewania i to na miejscu – w sklepie. Kupując produkt, klienci zyskują możliwość zjedzenia ciepłej zupy gdziekolwiek i kiedykolwiek chcą. Wystarczy tylko dostęp do kuchenki mikrofalowej.
Żabka testuje nowy wymiar rozrywki w świecie zakupów
Żabka rozpoczęła testy nowych scenariuszy gry mobilnej Żabu w rozszerzonej rzeczywistości (AR). Od teraz Żabu XR pozwala na grę z domu, jak i zbieranie punktów podczas wizyty w wybranych sklepach sieci. Dzięki interakcji z wirtualnymi postaciami i produktami w sklepie, możliwa jest także rywalizacja między graczami.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.