Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
„Uczta na wynos z sanah” Wyjątkowe produkty z nutką róży stworzone przez piosenkarkę dostępne tylko w Żabce
Żabka uwielbia zaskakiwać swoich klientów, to znak rozpoznawczy sieci. Tym razem przygotowała coś, co jeszcze się w historii sieci nie zdarzyło. To wyjątkowa linia trzech produktów „Uczta na wynos z sanah”, przygotowana we współpracy z tą jedną z najbardziej popularnych artystek w ramach kolejnej odsłony akcji „Głodny”. Autorskie focaccini, kanapkę oraz sałatkę z kuskusem perłowym i cukinią łączy niezwykła nuta smakowa róży. Oferta dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka od 25 października br.
Co 10. franczyzobiorca Żabki ma ponad 50 lat
20 października przypada Europejski Dzień Seniora. Dzisiejsi seniorzy to coraz częściej osoby aktywne w wielu obszarach, w tym w życiu zawodowym. Udowadniają to także prowadząc własne biznesy – osoby w wieku 50+ stanowią obecnie 11 proc. franczyzobiorców działających pod szyldem Żabki, jest ich 994. Najstarszy przedsiębiorca w sieci skończył 78 lat.
Żabka rusza z nową kampanią informacyjno-wizerunkową „Masz to jak… w Żabce!” z okazji 25-lecia sieci
W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe.
Marka Żabka obchodzi swoje 25-lecie
25 lat temu w Swarzędzu pod Poznaniem powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów. Wartość sprzedaży realizowanej przez Grupę przekroczy w 2023 roku 20 miliardów złotych.
Sklepy Żabka z nowoczesnym dostępem do internetu – największe na świecie wdrożenie technologii Cisco SD-WAN
Sklepy Żabka, zlokalizowane na terenie niemal całego kraju, korzystały dotychczas z sieci VPN, która umożliwiała przyłączenie maksymalnie 10 tys. placówek. Ten limit zostałby osiągnięty jeszcze w tym roku. W kulminacyjnym momencie sklepy korzystały z usług 300 różnych dostawców Internetu, którzy oferowali różną jakość i technologię łącza. Żabka, lider rozwoju technologicznego wśród sieci handlowych w Polsce, wspólnie z partnerami wdrożenie na świecie na jednej platformie technologicznej, umożliwiające dalszy dynamiczny rozwój Żabki.
Film o „Dobrym Stażu w Żabce” nagrodzony w konkursie Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”
Brązową Tarczę na Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” zdobyła produkcja zrealizowana wspólnie przez Grupę Żabka i Fundację Samodzielni Robinsonowie. Film przedstawiający projekt „Dobry Staż w Żabce” wyróżniony został w kategorii „Biznes”. Jury Konkursu doceniło nie tylko estetykę realizacji 5-minutowego klipu, ale przede wszystkim tematykę, która w sposób poruszający i inspirujący zwraca uwagę na najważniejsze obecnie problemy społeczne. Do tegorocznej, VIII edycji konkursu zakwalifikowało się w sumie 41 filmów.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.