Weekend zaczyna się w Żabce!
W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w…
Biuro Prasowe
W Żabce zapłacisz Kuponami Sodexo
Żabka wspólnie z partnerem – firmą Pluxee (dawniej Sodexo Benefits & Rewards Services Polska) – udostępniła nową bezgotówkową metodę płatności. We wszystkich 10 000 sklepach sieci Żabka klienci mogą już płacić za zakupy Kuponami Sodexo – Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi i Profilaktycznymi.
Żabka edukuje o biznesie i franczyzie podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-19 listopada. W ramach inicjatywy zaplanowane zostały liczne webinary oraz spotkania stacjonarne. Szkolenia i wystąpienia przedstawicieli sieci z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych czy innowacji, stoiska informacyjne czy Dni Otwarte z Żabką w kilkunastu miejscach – to tylko niektóre z przygotowanych aktywności. Sieć wspiera od lat edukację z obszaru biznesu i przedsiębiorczości, dzieląc się wiedzą ze swoimi franczyzobiorcami, kandydatami do tej roli, a także wszystkimi zainteresowanymi tą tematyką.
„Operacja Żabka” – pomoc dla franczyzobiorców Żabki w rozwoju biznesu i poprawie wyników finansowych
Żabka na różne sposoby wspiera franczyzobiorców w rozwoju ich biznesów. Jednym z nich jest realizowany od kwietnia 2020 r. ogólnopolski projekt „Operacja Żabka”. Prowadzone w jego ramach działania pozwalają przedsiębiorcom m.in. na zwiększenie sprzedaży, a tym samym poprawę wyników finansowych, a także wzrost ich zadowolenia ze współpracy z siecią. Od ubiegłego roku Żabka objęła tą inicjatywą ponad 240 franczyzobiorców.
Jakość przewagą konkurencyjną Żabki
Grupa Żabka to rozwijający się ekosystem modern convenience, którego fundamentem jest jakość na każdym etapie łańcucha – od produkcji artykułów spożywczych marek własnych, przez ich magazynowanie i dystrybucję, na sprzedaży w sklepach kończąc. To m.in. ze starannie dobranego portfolio unikalnych marek własnych, których jakość, różnorodność i wartość dla klientów nie mają sobie równych na polskim rynku, bierze się jej przewaga konkurencyjna. Dlatego Żabka nieustannie je rozwija – tylko do końca września br. wprowadziła 110 nowych produktów. A już 22 listopada br. do asortymentu sieci trafi m.in panini z grzybami.
Nowa Zdrapka – „Żabka Szczęścia”
W punktach sprzedaży LOTTO oraz w kolekturach sklepów Żabka czeka już na graczy nowa Zdrapka „Żabka Szczęścia”. W „Żabce Szczęścia” wygrać można nawet 200 000 złotych, a łączna pula na wygrane wynosi ponad 12 milionów złotych. Od 26 października br. gracze mogą wybierać spośród dwóch wersji Zdrapki. Pierwsza, w kolorze białym, dostępna jest tylko w sklepach Żabka. „Żabkę Szczęścia” w ciemnozielonej odsłonie można kupić w pozostałych punktach sprzedaży LOTTO.
„Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?” – AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS
Galeria Plakatu AMS, znana z promowania najzdolniejszych grafików, ogłosiła 24. edycję wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs, który już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, a partnerem wspierającym m.st. Warszawa.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.