Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Jakość przewagą konkurencyjną Żabki
Grupa Żabka to rozwijający się ekosystem modern convenience, którego fundamentem jest jakość na każdym etapie łańcucha – od produkcji artykułów spożywczych marek własnych, przez ich magazynowanie i dystrybucję, na sprzedaży w sklepach kończąc. To m.in. ze starannie dobranego portfolio unikalnych marek własnych, których jakość, różnorodność i wartość dla klientów nie mają sobie równych na polskim rynku, bierze się jej przewaga konkurencyjna. Dlatego Żabka nieustannie je rozwija – tylko do końca września br. wprowadziła 110 nowych produktów. A już 22 listopada br. do asortymentu sieci trafi m.in panini z grzybami.
Nowa Zdrapka – „Żabka Szczęścia”
W punktach sprzedaży LOTTO oraz w kolekturach sklepów Żabka czeka już na graczy nowa Zdrapka „Żabka Szczęścia”. W „Żabce Szczęścia” wygrać można nawet 200 000 złotych, a łączna pula na wygrane wynosi ponad 12 milionów złotych. Od 26 października br. gracze mogą wybierać spośród dwóch wersji Zdrapki. Pierwsza, w kolorze białym, dostępna jest tylko w sklepach Żabka. „Żabkę Szczęścia” w ciemnozielonej odsłonie można kupić w pozostałych punktach sprzedaży LOTTO.
„Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?” – AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS
Galeria Plakatu AMS, znana z promowania najzdolniejszych grafików, ogłosiła 24. edycję wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs, który już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, a partnerem wspierającym m.st. Warszawa.
Żabka Non Stop i Żabka Drive – nowe formaty sklepów, które ułatwią zakupy
Żabka nieustannie poszukuje rozwiązań, które ułatwiają jej klientom życie i uwalniają ich czas. Przykładem takich inicjatyw są nowe formaty sklepów. Jednym z nich jest otwarta w Warszawie Żabka Non Stop. To hybrydowa formuła umożliwiająca dokonywanie zakupów 24/7. Drugim konceptem jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, dzięki której można zamówić i odebrać produkty z oferty Żabka Café bez wychodzenia z auta. Oba formaty sklepów zostały otwarte w jubileuszowym dla Żabki roku, w którym sieć świętuje swoje 25-lecie.
Hrabia Dogula nawiedza w Halloween
Z okazji Halloween Żabka wprowadza do swojej oferty limitowaną wersję hot doga, czyli ulubionej przekąski klientów sieci. Hrabia Dogula składa się z czarnej bułki, czarnej kiełbaski i specjalnego sosu halloween dynia. We wtorek 31 października br. we wszystkich sklepach Żabka Halloween Dog dostępny będzie w promocyjnej cenie 3,99 zł, przy zakupie z aplikacją Żappka. To kolejny – po Black Dogu, Lovelasie, Davidzie Summerdogu i Prymusie – kolorowy hot dog w asortymencie sieci.
Żabka otworzyła swój 10 000. sklep
Jubileuszowa, 10 000. Żabka została otwarta 27 października br. w znanym poznaniakom Starym Browarze. Centrum handlowe co roku odwiedza ok. 9 mln osób, które od teraz będą mogły korzystać z bogatej oferty produktów i wygodnych usług Żabki. Na klientów czeka też niespodzianka – robot Robbie – który z automatyczną precyzją przygotuje i zaserwuje kultową żabkową przekąskę, czyli hot doga. W dniu uroczystego otwarcia, w pobliżu jubileuszowego sklepu, powstaje pamiątkowy mural. Mozaika złożona z 2 000 zdjęć tworzona jest przez cały piątek z pomocą klientów Starego Browaru. Całość ułoży się w specjalnie zaprojektowany logotyp 10 000. sklepu.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.