Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
Ponad 80 mln sprzedanych hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek
Przekąski na ciepło, dostępne w Żabce w ramach Żabka Café, cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientów. To był kolejny rok pod znakiem hot dogów – w 2023 roku sprzedano ich ponad 80 mln, w tym ponad 1 mln w wariantach limitowanych, czyli kolorowych, pojawiających się z różnych okazji. Drugie miejsce na podium, z ponad 14 mln sprzedanych sztuk, zajęło panini, a trzecie – chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, których kupiono ponad 6 mln sztuk. Wśród nich największą popularnością cieszyły się chrupboxy, czyli produkty w zestawach.
Grupa Żabka łączy siły z trzema zagranicznymi detalistami, aby wspólnie poszukiwać nowatorskich rozwiązań
Grupa Żabka wspólnie z innymi liderami branży retail zachęca do udziału w międzynarodowym programie Disrupt Retail. Dla innowacyjnych przedsiębiorstw to okazja do przetestowania rozwiązań w ramach firm, które łącznie liczą ok. 22 000 sklepów, a z ich usług korzystają dziennie miliony klientów.
Żabka Drive w Zduńskiej Woli już otwarta
W Zduńskiej Woli, przy drodze wojewódzkiej nr 428 między Łodzią a Sieradzem, została otwarta Żabka Drive. To druga placówka sieci Żabka w nowym formacie, który umożliwia klientom dokonywanie zakupów zarówno w sposób tradycyjny, jak i bez wysiadania z auta. Żabka Drive to koncept, który zgodnie z filozofią sieci odpowiada na potrzeby klientów, także tych zmotoryzowanych, upraszczając ich życie i uwalniając ich czas.
Spotify w ramach „Wszystko za żappsy” już dostępne
Żabka kontynuuje rozwój swojego programu lojalnościowego. Do grona partnerów zewnętrznych, których unikatowe oferty dostępne są dla użytkowników aplikacji Żappka w specjalnej sekcji „Wszystko za żappsy”, dołączyło Spotify. Od teraz klienci sieci mogą wymieniać zebrane w aplikacji żappsy, czyli punkty lojalnościowe, na 3-miesięczne bezpłatne członkostwo Spotify Premium dla nowych użytkowników. W ten sposób mogą szybko i wygodnie uzyskać dostęp do cyfrowej platformy i korzystać z niej w duchu convenience.
Żabka wkracza do świata Fortnite
Żabka wprowadza kolejne rozwiązania, które pozwolą jej być jeszcze bliżej swoich klientów. Od teraz każdy kochający współzawodnictwo online może konkurować z graczami z całego świata w jednej z najpopularniejszych gier – Fortnite. W ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań” została stworzona wirtualna mapa Poznania, gdzie zawodnicy za pomocą wielu wyzwań otrzymają szanse poznania fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski. Każdy gracz będzie mógł spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Zadaniem gracza jest zdobycie największej liczby porozmieszczanych na mapie żappsów, w jak najkrótszym czasie.
Głodny? Mniam to w Żabce!
Żabka rozwija ofertę „Głodny?”, w ramach której klienci mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek marek własnych sieci w wyjątkowej cenie. W jej najnowszej, styczniowej odsłonie po raz pierwszy dostępne są dwie linie produktów: klasyczna już dobrze znana konsumentom oraz bezmięsna. W ramach roślinnej linii „Głodny Roślinnego?” znalazły się zarówno produkty z kategorii przekąsek, ale też pełnowartościowe dania gotowe. Nowej odsłonie akcji promocyjnej towarzyszy odświeżone logo oraz nowe hasło promocyjne „Głodny? Mniam to w Żabce!”.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.