Biuro Prasowe

Jakość przewagą konkurencyjną Żabki Jakość przewagą konkurencyjną Żabki
Informacje prasowe

Jakość przewagą konkurencyjną Żabki

Grupa Żabka to rozwijający się ekosystem modern convenience, którego fundamentem jest jakość na każdym etapie łańcucha – od produkcji artykułów spożywczych marek własnych, przez ich magazynowanie i dystrybucję, na sprzedaży w sklepach kończąc. To m.in. ze starannie dobranego portfolio unikalnych marek własnych, których jakość, różnorodność i wartość dla klientów nie mają sobie równych na polskim rynku, bierze się jej przewaga konkurencyjna. Dlatego Żabka nieustannie je rozwija – tylko do końca września br. wprowadziła 110 nowych produktów. A już 22 listopada br. do asortymentu sieci trafi m.in panini z grzybami.

Czytaj więcejJakość przewagą konkurencyjną Żabki
Nowa Zdrapka – „Żabka Szczęścia” Nowa Zdrapka – „Żabka Szczęścia”
Informacje prasowe

Nowa Zdrapka – „Żabka Szczęścia”

W punktach sprzedaży LOTTO oraz w kolekturach sklepów Żabka czeka już na graczy nowa Zdrapka „Żabka Szczęścia”. W „Żabce Szczęścia” wygrać można nawet 200 000 złotych, a łączna pula na wygrane wynosi ponad 12 milionów złotych. Od 26 października br. gracze mogą wybierać spośród dwóch wersji Zdrapki. Pierwsza, w kolorze białym, dostępna jest tylko w sklepach Żabka. „Żabkę Szczęścia” w ciemnozielonej odsłonie można kupić w pozostałych punktach sprzedaży LOTTO.

Czytaj więcejNowa Zdrapka – „Żabka Szczęścia”
„Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?” – AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?” – AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS
Informacje prasowe

„Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?” – AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS

Galeria Plakatu AMS, znana z promowania najzdolniejszych grafików, ogłosiła 24. edycję wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs, który już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, a partnerem wspierającym m.st. Warszawa.

Czytaj więcej„Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?” – AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS
Żabka Non Stop i Żabka Drive – nowe formaty sklepów, które ułatwią zakupy Żabka Non Stop i Żabka Drive – nowe formaty sklepów, które ułatwią zakupy
Informacje prasowe

Żabka Non Stop i Żabka Drive – nowe formaty sklepów, które ułatwią zakupy

Żabka nieustannie poszukuje rozwiązań, które ułatwiają jej klientom życie i uwalniają ich czas. Przykładem takich inicjatyw są nowe formaty sklepów. Jednym z nich jest otwarta w Warszawie Żabka Non Stop. To hybrydowa formuła umożliwiająca dokonywanie zakupów 24/7. Drugim konceptem jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, dzięki której można zamówić i odebrać produkty z oferty Żabka Café bez wychodzenia z auta. Oba formaty sklepów zostały otwarte w jubileuszowym dla Żabki roku, w którym sieć świętuje swoje 25-lecie.

Czytaj więcejŻabka Non Stop i Żabka Drive – nowe formaty sklepów, które ułatwią zakupy
Hrabia Dogula nawiedza w Halloween Hrabia Dogula nawiedza w Halloween
Informacje prasowe

Hrabia Dogula nawiedza w Halloween

Z okazji Halloween Żabka wprowadza do swojej oferty limitowaną wersję hot doga, czyli ulubionej przekąski klientów sieci. Hrabia Dogula składa się z czarnej bułki, czarnej kiełbaski i specjalnego sosu halloween dynia. We wtorek 31 października br. we wszystkich sklepach Żabka Halloween Dog dostępny będzie w promocyjnej cenie 3,99 zł, przy zakupie z aplikacją Żappka. To kolejny – po Black Dogu, Lovelasie, Davidzie Summerdogu i Prymusie – kolorowy hot dog w asortymencie sieci.

Czytaj więcejHrabia Dogula nawiedza w Halloween
Żabka otworzyła swój 10 000. sklep Żabka otworzyła swój 10 000. sklep
Informacje prasowe

Żabka otworzyła swój 10 000. sklep

Jubileuszowa, 10 000. Żabka została otwarta 27 października br. w znanym poznaniakom Starym Browarze. Centrum handlowe co roku odwiedza ok. 9 mln osób, które od teraz będą mogły korzystać z bogatej oferty produktów i wygodnych usług Żabki. Na klientów czeka też niespodzianka – robot Robbie – który z automatyczną precyzją przygotuje i zaserwuje kultową żabkową przekąskę, czyli hot doga. W dniu uroczystego otwarcia, w pobliżu jubileuszowego sklepu, powstaje pamiątkowy mural. Mozaika złożona z 2 000 zdjęć tworzona jest przez cały piątek z pomocą klientów Starego Browaru. Całość ułoży się w specjalnie zaprojektowany logotyp 10 000. sklepu.

Czytaj więcejŻabka otworzyła swój 10 000. sklep

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.