Weekend zaczyna się w Żabce!
W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w…
Biuro Prasowe
Żabka powołała Grupę Ambasadorów franczyzy
W nowym roku Żabka uruchomiła projekt „Ambasador Franczyzy”. Do tego elitarnego grona powołanych zostało 50 franczyzobiorców, jako wyraz uznania dla ich zaangażowania, profesjonalizmu oraz chęci ciągłego rozwoju. Przedsiębiorcy uczestniczyć będą m.in. w wydarzeniach branżowych, a niektórzy z nich staną się bohaterami serii podcastów prowadzonych przez znanego dziennikarza i przedsiębiorcę Jarosława Kuźniara.
Żabka wylicytowała Złote Serduszko WOŚP!
Za kwotę 1 050 000 zł Grupa Żabka wylicytowała Złote Serduszko z numerem 1 podczas 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przekazała również symboliczny czek w wysokości 1 000 000 zł na rzecz Fundacji, a także rozdała niemal 35 tys. ciepłych napojów dla wolontariuszy, kwestujących podczas finałowej niedzieli. Grupa Żabka, wspólnie ze współpracującymi z siecią franczyzobiorcami, już od 25 lat wspiera charytatywną inicjatywę pod batutą Jurka Owsiaka. W tym roku honorowym wolontariuszem Żabki został Żabu, wirtualny bohater aplikacji mobilnej.
Ponad 80 mln sprzedanych hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek
Przekąski na ciepło, dostępne w Żabce w ramach Żabka Café, cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientów. To był kolejny rok pod znakiem hot dogów – w 2023 roku sprzedano ich ponad 80 mln, w tym ponad 1 mln w wariantach limitowanych, czyli kolorowych, pojawiających się z różnych okazji. Drugie miejsce na podium, z ponad 14 mln sprzedanych sztuk, zajęło panini, a trzecie – chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, których kupiono ponad 6 mln sztuk. Wśród nich największą popularnością cieszyły się chrupboxy, czyli produkty w zestawach.
Grupa Żabka łączy siły z trzema zagranicznymi detalistami, aby wspólnie poszukiwać nowatorskich rozwiązań
Grupa Żabka wspólnie z innymi liderami branży retail zachęca do udziału w międzynarodowym programie Disrupt Retail. Dla innowacyjnych przedsiębiorstw to okazja do przetestowania rozwiązań w ramach firm, które łącznie liczą ok. 22 000 sklepów, a z ich usług korzystają dziennie miliony klientów.
Żabka Drive w Zduńskiej Woli już otwarta
W Zduńskiej Woli, przy drodze wojewódzkiej nr 428 między Łodzią a Sieradzem, została otwarta Żabka Drive. To druga placówka sieci Żabka w nowym formacie, który umożliwia klientom dokonywanie zakupów zarówno w sposób tradycyjny, jak i bez wysiadania z auta. Żabka Drive to koncept, który zgodnie z filozofią sieci odpowiada na potrzeby klientów, także tych zmotoryzowanych, upraszczając ich życie i uwalniając ich czas.
Spotify w ramach „Wszystko za żappsy” już dostępne
Żabka kontynuuje rozwój swojego programu lojalnościowego. Do grona partnerów zewnętrznych, których unikatowe oferty dostępne są dla użytkowników aplikacji Żappka w specjalnej sekcji „Wszystko za żappsy”, dołączyło Spotify. Od teraz klienci sieci mogą wymieniać zebrane w aplikacji żappsy, czyli punkty lojalnościowe, na 3-miesięczne bezpłatne członkostwo Spotify Premium dla nowych użytkowników. W ten sposób mogą szybko i wygodnie uzyskać dostęp do cyfrowej platformy i korzystać z niej w duchu convenience.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.