Biuro Prasowe

Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki
Informacje prasoweProdukty i akcje promocyjne

Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki

Amorek, czyli limitowana wersja hot doga, specjalnie skomponowane walentynkowe gnocchi oraz Foodini Piękno – to wyjątkowe, różowe produkty z Żabki, z którymi klienci mogą świętować walentynki. Dodatkowo w dniach 12-14 lutego br., w każdym z ponad 10 000 sklepów Żabka dostępne będą bukiety długich róż – różowych lub czerwonych. W ofercie sieci znajdą się też okolicznościowe słodycze.

Czytaj więcejRóżowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki
Żabka inicjuje program Ambasadorów Franczyzy. Rusza seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami Żabka inicjuje program Ambasadorów Franczyzy. Rusza seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami
Informacje prasoweFranczyza

Żabka inicjuje program Ambasadorów Franczyzy. Rusza seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami

W Zduńskiej Woli, przy drodze wojewódzkiej nr 428 między Łodzią a Sieradzem, została otwarta Żabka Drive. To druga placówka sieci Żabka w nowym formacie, który umożliwia klientom dokonywanie zakupów zarówno w sposób tradycyjny, jak i bez wysiadania z auta. Żabka Drive to koncept, który zgodnie z filozofią sieci odpowiada na potrzeby klientów, także tych zmotoryzowanych, upraszczając ich życie i uwalniając ich czas.

Czytaj więcejŻabka inicjuje program Ambasadorów Franczyzy. Rusza seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami
Zmiany w zarządzie i strukturze Grupy Żabka wesprą dalszy wielokierunkowy rozwój   Zmiany w zarządzie i strukturze Grupy Żabka wesprą dalszy wielokierunkowy rozwój  
Informacje prasoweZ życia firmy

Zmiany w zarządzie i strukturze Grupy Żabka wesprą dalszy wielokierunkowy rozwój  

Z początkiem lutego br. Grupa Żabka wdraża zmiany związane z kolejnym etapem rozwoju. Do Zarządu dołączył Wojciech Krok, obejmując zarządzanie obszarem Żabka Future skupiającym technologie i innowacje. Dotychczasowy zarządzający tym obszarem Wiceprezes Zarządu Tomasz Blicharski objął obszar strategii i rozwoju całej Grupy. Wiceprezeska Zarządu Anna Grabowska stanęła na czele nowej jednostki biznesowej – Żabka International.

Czytaj więcejZmiany w zarządzie i strukturze Grupy Żabka wesprą dalszy wielokierunkowy rozwój  
Żabka powołała Grupę Ambasadorów franczyzy Żabka powołała Grupę Ambasadorów franczyzy
Informacje prasoweFranczyza

Żabka powołała Grupę Ambasadorów franczyzy

W nowym roku Żabka uruchomiła projekt „Ambasador Franczyzy”. Do tego elitarnego grona powołanych zostało 50 franczyzobiorców, jako wyraz uznania dla ich zaangażowania, profesjonalizmu oraz chęci ciągłego rozwoju. Przedsiębiorcy uczestniczyć będą m.in. w wydarzeniach branżowych, a niektórzy z nich staną się bohaterami serii podcastów prowadzonych przez znanego dziennikarza i przedsiębiorcę Jarosława Kuźniara.

Czytaj więcejŻabka powołała Grupę Ambasadorów franczyzy
Żabka wylicytowała Złote Serduszko WOŚP! Żabka wylicytowała Złote Serduszko WOŚP!
Informacje prasoweAplikacja Żappka

Żabka wylicytowała Złote Serduszko WOŚP!

Za kwotę 1 050 000 zł Grupa Żabka wylicytowała Złote Serduszko z numerem 1 podczas 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przekazała również symboliczny czek w wysokości 1 000 000 zł na rzecz Fundacji, a także rozdała niemal 35 tys. ciepłych napojów dla wolontariuszy, kwestujących podczas finałowej niedzieli. Grupa Żabka, wspólnie ze współpracującymi z siecią franczyzobiorcami, już od 25 lat wspiera charytatywną inicjatywę pod batutą Jurka Owsiaka. W tym roku honorowym wolontariuszem Żabki został Żabu, wirtualny bohater aplikacji mobilnej.

Czytaj więcejŻabka wylicytowała Złote Serduszko WOŚP!
Ponad 80 mln sprzedanych hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek Ponad 80 mln sprzedanych hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek
Informacje prasoweProdukty i akcje promocyjneMarka własna

Ponad 80 mln sprzedanych hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek

Przekąski na ciepło, dostępne w Żabce w ramach Żabka Café, cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientów. To był kolejny rok pod znakiem hot dogów – w 2023 roku sprzedano ich ponad 80 mln, w tym ponad 1 mln w wariantach limitowanych, czyli kolorowych, pojawiających się z różnych okazji. Drugie miejsce na podium, z ponad 14 mln sprzedanych sztuk, zajęło panini, a trzecie – chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, których kupiono ponad 6 mln sztuk. Wśród nich największą popularnością cieszyły się chrupboxy, czyli produkty w zestawach.

Czytaj więcejPonad 80 mln sprzedanych hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.