Biuro Prasowe

Limitowana kolekcja Żabki na święta! Do wygrania zimowy zestaw ubrań w klimacie lat 90. Limitowana kolekcja Żabki na święta! Do wygrania zimowy zestaw ubrań w klimacie lat 90.

Limitowana kolekcja Żabki na święta! Do wygrania zimowy zestaw ubrań w klimacie lat 90.

Kolorowe lampki w przestrzeni miejskiej, przystrojone choinki w witrynach sklepów czy pierwsze płatki śniegu to znak, że zbliżają się święta. Wczuwając się w niepowtarzalny klimat tego wyjątkowego czasu, Żabka przygotowała dla użytkowników swojej aplikacji kreatywny konkurs, w którym można wygrać limitowaną serię ubrań rodem z lat 90., z kultowym logotypem firmy. To już trzecia odsłona bazującej na nostalgii modowej kolekcji Żabki, tym razem inspirowana świętami.

Czytaj więcejLimitowana kolekcja Żabki na święta! Do wygrania zimowy zestaw ubrań w klimacie lat 90.
Galeria sztuki tuż za rogiem – I edycja konkursu na plakat Żabki zakończona! Galeria sztuki tuż za rogiem – I edycja konkursu na plakat Żabki zakończona!

Galeria sztuki tuż za rogiem – I edycja konkursu na plakat Żabki zakończona!

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim ponad 25-letnim doświadczeniem z zakresu przedsiębiorczości i prowadzenia sklepu w modelu franczyzowym z współpracującymi z nią przedsiębiorcami oraz z osobami rozważającymi założenie własnej działalności.

Czytaj więcejGaleria sztuki tuż za rogiem – I edycja konkursu na plakat Żabki zakończona!

Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY

Przeczytaj więcej na Żabka Group
„Łap GIGA Foodziki w Żabce”! Ponad 1,5 mln nagród do wygrania w jedynej takiej loterii w Polsce „Łap GIGA Foodziki w Żabce”! Ponad 1,5 mln nagród do wygrania w jedynej takiej loterii w Polsce

„Łap GIGA Foodziki w Żabce”! Ponad 1,5 mln nagród do wygrania w jedynej takiej loterii w Polsce

W sklepach Żabka rozpoczęła się ogólnopolska loteria „Łap GIGA Foodziki w Żabce dzięki zdrapce”, w której do wygrania jest ponad 1,5 miliona nagród o łącznej wartości przekraczającej 8 milionów złotych; w tym GIGA maskotki, breloczki oraz bony zakupowe. Osoby, które dokonają zakupów za minimum 30 zł[1], mogą otrzymać zdrapkę z szansą na jedną z nagród. Loterii towarzyszy uruchomienie gry na platformie Roblox, powiązanej z postaciami Foodzików.

Czytaj więcej„Łap GIGA Foodziki w Żabce”! Ponad 1,5 mln nagród do wygrania w jedynej takiej loterii w Polsce
Co łączy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet z Ogólnopolskim Dniem Seniora? Co łączy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet z Ogólnopolskim Dniem Seniora?

Co łączy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet z Ogólnopolskim Dniem Seniora?

Kobiety odważnie sięgają po własny biznes, a franczyza jest dla wielu jednym z najbardziej dostępnych i stabilnych obszarów do rozpoczęcia działalności. Według danych PARP z marca 2024 r. w naszym kraju funkcjonuje ok. 883,4 tys. aktywnych działalności gospodarczych założonych przez kobiety, co stanowi 34% wszystkich biznesów w Polsce. Badanie jednak wskazuje także, że kobiety rzadziej niż mężczyźni decydują się na własną działalność – w Polsce robi to ok. 13% pracujących pań. Wciąż wskazują na bariery kompetencyjne, obawy administracyjne i brak dostępu do praktycznej wiedzy.

Czytaj więcejCo łączy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet z Ogólnopolskim Dniem Seniora?
Sięgnij po dobry nastrój! Żabka wprowadza nową markę własną Good Mood Sięgnij po dobry nastrój! Żabka wprowadza nową markę własną Good Mood

Sięgnij po dobry nastrój! Żabka wprowadza nową markę własną Good Mood

W Żabce właśnie zadebiutowała nowa marka własna – Good Mood. To przekąski, napoje i słodycze stworzone, by sprawiać radość pysznym smakiem, kolorowym designem i korzystną ceną. Na start w ofercie znalazły się m.in. croissanty, czekolady, ciastka i owocowe smoothie. Produkty dostępne są wyłącznie w sieci Żabka, która liczy już 12 tysięcy sklepów.

Czytaj więcejSięgnij po dobry nastrój! Żabka wprowadza nową markę własną Good Mood
Młodzi przedsiębiorcy z Pokolenia Z chcą niezależności, ale cenią bezpieczeństwo Młodzi przedsiębiorcy z Pokolenia Z chcą niezależności, ale cenią bezpieczeństwo

Młodzi przedsiębiorcy z Pokolenia Z chcą niezależności, ale cenią bezpieczeństwo

Żabka, pod szyldem której działa już ponad 10 tys. przedsiębiorców w całej Polsce, w tym liczna reprezentacja Pokolenia Z, chce jak najlepiej odpowiadać na potrzeby młodych przedsiębiorców. Wnioski z badania Work War Z pokazują, że młodzi szukają równowagi między bezpieczeństwem a niezależnością. Model franczyzowy Żabki, wsparty programem „Bezpieczny Start” i rozwiązaniami ubezpieczeniowymi, wpisuje się w te oczekiwania, pozwalając przedstawicielom Pokolenia Z rozwijać się w roli przedsiębiorców.

Czytaj więcejMłodzi przedsiębiorcy z Pokolenia Z chcą niezależności, ale cenią bezpieczeństwo

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.