Wpadnij po nowe, odmienione pieczywo do Żabki!
Ciepłe i pachnące bułki to jeden z powodów, dla których klienci odwiedzają sklepy Żabka każdego dnia. Aby jeszcze lepiej sprostać ich oczekiwaniom, sieć Żabka przy aktywnym udziale franczyzobiorców dokonała przeglądu asortymentu w kategorii pieczywa. A dzięki nowym recepturom i zasadom wypieku, proponuje jakościowe i w przystępnej cenie produkty w zupełnie nowej odsłonie. Do 7 maja br. klienci mogą zakupić wypiekane na miejscu w sklepie pyszności, korzystając z promocji „2 + 1 gratis”, obowiązującej w godz. 6:00-10:00. Akcji towarzyszy spot promocyjny z udziałem Izabeli Kuny.
Biuro Prasowe
Grupa Żabka znów najlepsza!
Po raz drugi z rzędu Grupa Żabka znalazła się w gronie wyjątkowych miejsc pracy na świecie, których pracownicy wykazują się najwyższym zaangażowaniem. Zdobyła nagrodę Gallup Exceptional Workplace Award 2024, zostając tym samym pierwszą i jedyną polską firmą, która otrzymała to prestiżowe wyróżnienie. Nagroda cieszy, tym bardziej, że to właśnie pracownicy Żabki docenili jej kulturę organizacyjną opartą na wspólnie wypracowanych wartościach, budowaną na bazie wzajemnego szacunku, zaufania, równości i transparentności na każdym szczeblu organizacji.
Nowy sklep ze strefą konsumpcyjną i rozbudowaną ofertą gastronomiczną w Poznaniu
W poznańskim centrum handlowym Avenida Żabka otworzyła nową, wyjątkową placówkę ze specjalną strefą gastronomiczną, w której można wygodnie usiąść i zjeść ciepły posiłek. Punkt został wyposażony m.in. w nowoczesne urządzenia ułatwiające obsługę oraz stoliki i blaty, przy których można swobodnie zjeść ciepły posiłek i napić się kawy czy shake’a, słuchając muzyki. Klienci znajdą tu poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café, a także cztery rodzaje frytek z różnymi dodatkami.
Żabka zachęca franczyzobiorców do uczenia się przez całe życie
Lifelong learning, czyli idea uczenia się przez całe życie, jest niezwykle ważna z punktu widzenia zachowania kondycji umysłowej, rozwoju intelektualnego i relacji międzyludzkich. Ta koncepcja jest także szeroko promowana w krajach UE, gdzie miliony dorosłych po zakończeniu edukacji formalnej poszerzają swoją wiedzę i zdobywają nowe umiejętności. Sieć Żabka także daje swoim franczyzobiorcom dostęp do narzędzi i inicjatyw, dzięki którym mogą podnosić swoje kwalifikacje i nieustannie się rozwijać. Pod koniec marca ponad 80 franczyzobiorców uzyskało certyfikat ukończenia drugiej już edycji „Akademii Przedsiębiorczości”.
Zakupy w Żabce Nano? #NANOrmalne, czyli jeszcze lepsze niż zwyczajne
Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji, które można znaleźć w strefie NANO w aplikacji mobilnej Żappka.
Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
Już po raz 13. Żabka przyznała stypendia najbardziej utalentowanym dzieciom franczyzobiorców, pracowników i współpracowników. Każdy z laureatów Programu Stypendialnego „Żabka z pasją” otrzyma roczne wsparcie finansowe w wysokości 10 000 zł na rozwój swoich zainteresowań i pasji: sportowych, artystycznych lub naukowych.
„Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce!
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, co widać również na sklepowych półkach w placówkach sieci Żabka. Wielbiciele sezonowych przysmaków będą mogli skorzystać z oferty „Głodny Tradycji?”. W jej ramach dostępne będą m.in. nowości marek własnych: Tomcio Paluch – nowa Kanapka Trójkąt Wielkanocna, limitowana edycja popularnej przekąski na ciepło z asortymentu Żabka Café, czyli Hot Dog MAX z kiełbasą jałowcową oraz żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm. Klienci mogą również liczyć na atrakcyjne zniżki oferowane przez sieć w ramach akcji „Żabkobranie” i „Wiosenna eksplozja promocji”.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.