Podróżuj z aplikacją Żappka – autobusem, tramwajem i taksówką!
Topowa aplikacja sieci Żabka zyskała nowe funkcje, atrakcyjne dla osób ceniących sobie wolność wynikającą z mobilności. Od teraz w Żappce mogą one szybko i łatwo kupić bilety komunikacji miejskiej, a…
Biuro Prasowe
Żabka nawiązuje współpracę z KioskPolis.pl i wprowadza nową usługę do swojej aplikacji
Żabka stale poszerza katalog usług dostępnych w swojej mobilnej aplikacji. Teraz użytkownicy Żappki, których jest już 10,8 mln, mogą w kilka minut wykupić ubezpieczenie turystyczne – szybko i wygodnie. A to nie wszystko! Za skorzystanie z nowej usługi czeka bonus: 2000 żappsów, które można wymienić np. na ulubione ciepłe przekąski z Żabka Café.
Klienci Żabki wsparli 33. Finał WOŚP. Zebraliśmy ponad 1,3 mln zł na pomoc dzieciom
Grupa Żabka po raz kolejny wsparła działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki zaangażowaniu klientów, franczyzobiorców oraz pracowników sieci, na cel 33. Finału WOŚP wpłynęło w tym roku ponad 1 330 000 zł. Sieć wsparła również wolontariuszy Orkiestry. Przez cały dzień Finału, w sklepach Żabka czekały na nich darmowe, ciepłe napoje. Największą popularnością cieszyła się gorąca czekolada.
Hot dog z Żabki leci w kosmos! To nadal numer 1 wśród ciepłych przekąsek Żabka Café
Tego jeszcze nie było – hot dog z Żabki, który zdobył serca milionów Polaków, teraz rusza na podbój kosmosu! W przestworza wzniesie się na pokładzie balonu stratosferycznego, a relację z tego wyjątkowego wydarzenia będzie można śledzić w internecie. W ramach tej misji Żabka wprowadza limitowany zielony Kosmiczny Sos do hot dogów. Hot dog to nadal ulubiona przekąska klientów Żabki, którzy w 2024 roku kupili ich aż 85 milionów! Popularnością cieszyły się także panini i frytki, a wśród nowości produktowych prym wiodła pizza na wynos w stylu neapolitańskim.
Żabka najliczniejszym sztabem WOŚP! Darmowa kawa, herbata lub gorąca czekolada dla wolontariuszy
Żabka wspiera 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc najliczniejszy sztab w Polsce! Zbiórkę można zasilić, wrzucając pieniądze do puszek dostępnych w ponad 11 tys. sklepów sieci lub przekazując żappsy w aplikacji Żappka. Dzięki zaangażowaniu franczyzobiorców wolontariusze będą mogli otrzymać darmowy kubek kawy, herbaty lub czekolady.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale i usługi, informacje o wydarzeniach, czy np. akcjach społecznych. Kampanie będą mogły być prowadzone ogólnopolsko i lokalnie, a reklamodawcy otrzymają rekomendacje, w jaki sposób skutecznie docierać ze swoimi przekazami do klientów.
Weekend zaczyna się w Żabce!
W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w bardzo atrakcyjnych cenach – m.in. napoje, słodycze, słone przekąski czy lody.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.