SprzedawcaPro – pomoc w zarządzaniu personelem
Celem programu jest dostarczenie narzędzi i zasobów, które pomogą w efektywnym zarządzaniu personelem, aby franczyzobiorcy sieci Żabka mogli skupić się na rozwijaniu swojego biznesu. Dowiedz się, jak Żabka może wspierać Cię w zarządzaniu ludźmi, których zatrudniasz, i dlaczego warto dołączyć do naszej sieci - poznaj platformę "SprzedawcaPRO"

Spis Treści
- Co to jest Platforma SprzedawcaPRO?
- Jak Żabka pomoże mi w zarządzaniu ludźmi, których zatrudnię?
- Jak zostać SprzedawcąPRO?
- Gdzie mogę otrzymać informacje na temat dostępu i działania platformy?
Co to jest Platforma SprzedawcaPRO?
Czy wiesz, że sprzedawcy w sklepach Żabka mają dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej, która pomaga im rozwijać umiejętności, zdobywać wiedzę i wygrywać atrakcyjne nagrody? SprzedawcaPRO to miejsce, gdzie nauka łączy się z motywacją, a codzienna praca staje się szansą na rozwój zawodowy.
Platforma jest dostępna dla franczyzobiorców sieci Żabka oraz ich sprzedawców. Jeśli chcesz współpracować z liderem na rynku i zapewniać swojemu zespołowi dostęp do praktycznych szkoleń, wystarczy, że dołączysz do grona franczyzobiorców i otworzysz swój sklep Żabka – sprawdź szczegóły: www.zabka.pl/franczyza.
Inspirujące historie pokazują, że rozwój w Żabce może prowadzić do większych możliwości. Posłuchaj naszego podcastu z Renatą, która zaczynała jako sprzedawczyni, a dziś prowadzi własny sklep jako franczyzobiorczyni!
Jak Żabka pomoże mi w zarządzaniu ludźmi, których zatrudnię?
Platforma zapewnia profesjonalny Onboarding, szkolenia i dalszy rozwój sprzedawcy na Platformie Rozwojowej. Od samego nawiązania współpracy ze sprzedawcą, franczyzobiorca ma możliwość, , wykorzystać szkolenia onboardingowe do wprowadzenia go w obowiązki i życie sklepu. Te szkolenia to ‘zostań sprzedawcą’, oraz ‘gastronomia’ – dają one podstawową wiedzę na temat standardu obsługi klienta, usług dostępnych w sieci, zasad odpowiedzialnej sprzedaży czy rutyn i czynności wykonywanych w sklepie. Poza szkoleniami podstawowymi jest dostępny również moduł skierowany do sprzedawców, którzy mają już za sobą okres wdrożenia pozwalający na dalsze pogłębienie umiejętności i wiedzy wykorzystywanych w codziennej pracy.
Platforma zapewnia również pracownikom rozwój osobisty oraz poszerzanie wiedzy przy pomocy strefy wiedzy oraz intranetu. Sprzedawca znajdzie tutaj aktualności z życia firmy, informacje o bieżących wydarzeniach, jak również instrukcje i wytyczne dotyczące wszystkich obszarów funkcjonowania sklepu.
Konkursy natomiast mają za zadanie zwiększyć motywację oraz zaangażowanie sprzedawcy. Strefa ta to przede wszystkim konkurs – cykliczny, miesięczny – dotyczący wszystkich aktywnych SprzedawcówPRO – jego celem jest nagradzanie najlepszych sprzedawców w obszarze sprzedażowym.
Jak zostać SprzedawcąPRO
Gdzie mogę otrzymać informacje na temat dostępu i działania platformy?
- Infolinia SprzedawcaPRO: 532 771 009, dostępna w dni robocze od 9-17.
- Kontakt mailowy: sprzedawcapro@zabka.pl