Spis Treści

  1. Co to jest Platforma SprzedawcaPRO?
  2. Jak Żabka pomoże mi w zarządzaniu ludźmi, których zatrudnię?
  3. Jak zostać SprzedawcąPRO?
  4. Gdzie mogę otrzymać informacje na temat dostępu i działania platformy?

Co to jest Platforma SprzedawcaPRO?

Czy wiesz, że sprzedawcy w sklepach Żabka mają dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej, która pomaga im rozwijać umiejętności, zdobywać wiedzę i wygrywać atrakcyjne nagrody? SprzedawcaPRO to miejsce, gdzie nauka łączy się z motywacją, a codzienna praca staje się szansą na rozwój zawodowy. 

Platforma jest dostępna dla franczyzobiorców sieci Żabka oraz ich sprzedawców. Jeśli chcesz współpracować z liderem na rynku i zapewniać swojemu zespołowi dostęp do praktycznych szkoleń, wystarczy, że dołączysz do grona franczyzobiorców i otworzysz swój sklep Żabka – sprawdź szczegóły: www.zabka.pl/franczyza

Inspirujące historie pokazują, że rozwój w Żabce może prowadzić do większych możliwości. Posłuchaj naszego podcastu z Renatą, która zaczynała jako sprzedawczyni, a dziś prowadzi własny sklep jako franczyzobiorczyni! 

Jak Żabka pomoże mi w zarządzaniu ludźmi, których zatrudnię? 

Platforma zapewnia profesjonalny Onboarding, szkolenia i dalszy rozwój sprzedawcy na Platformie Rozwojowej.  Od samego nawiązania współpracy ze sprzedawcą, franczyzobiorca ma możliwość, , wykorzystać szkolenia onboardingowe do wprowadzenia go w obowiązki i życie sklepu. Te szkolenia to ‘zostań sprzedawcą’, oraz ‘gastronomia’ – dają one podstawową wiedzę na temat standardu obsługi klienta, usług dostępnych w sieci, zasad odpowiedzialnej sprzedaży czy rutyn i czynności wykonywanych w sklepie. Poza szkoleniami podstawowymi jest dostępny również moduł skierowany do sprzedawców, którzy mają już za sobą okres wdrożenia pozwalający na dalsze pogłębienie umiejętności i wiedzy wykorzystywanych w codziennej pracy. 

Platforma zapewnia również pracownikom rozwój osobisty oraz poszerzanie wiedzy przy pomocy strefy wiedzy oraz intranetu. Sprzedawca znajdzie tutaj aktualności z życia firmy, informacje o bieżących wydarzeniach, jak również instrukcje i wytyczne dotyczące wszystkich obszarów funkcjonowania sklepu. 

Konkursy natomiast mają za zadanie zwiększyć motywację oraz zaangażowanie sprzedawcy. Strefa ta to przede wszystkim konkurs – cykliczny, miesięczny – dotyczący wszystkich aktywnych SprzedawcówPRO – jego celem jest nagradzanie najlepszych sprzedawców w obszarze sprzedażowym.

Jak zostać SprzedawcąPRO

Gdzie mogę otrzymać informacje na temat dostępu i działania platformy?

  • Infolinia SprzedawcaPRO:  532 771 009, dostępna w dni robocze od 9-17. 
Poprzedni
Następny